Nog geen uur binnen of horloge is (in)gepikt

Zoals zo vaak zak ik afgelopen week, net terug van een korte vakantie, weer te speuren naar leuke horloges en zo waar, op Catawiki een leuke Oris Artelier 36 mm waar niet veel op geboden werd. Deze was al 2e keer aangeboden maar door de te hoge reserveprijs niet verkocht. Hoogste bod was op dat moment nog geen 150 euro. Automatisch bod ingesteld op iets meet dan de helft van de geschatte prijs. Dit was direct het hoogste bod en zo waar ook boven de reserveprijs.
Dagje later kreeg ik bericht dat ik de bieding had gewonnen!! Betaling in orde gemaakt en de volgende dag reeds bericht dat item verzonden was. Zaterdag bericht dat item in Nederland was aangekomen. Vanochtend vroeg bericht dat horloge door douanen was en door naar verdeelcentrum. Vanmiddag al bericht dat het pakker aan de bezorger was meegegeven.
Nou dan maar snel naar huis om de bezorger af te wachten voor aangetekende zending. Op dat moment werd er een telefonisch spoedoverleg ingeschoten. Dat gooit de plannen in de war, er is niemand thuis, als dat maar goed gaat.
Uur later status melding dat horloge was afgeleverd Hoe kan dat nou! Niemand thuis en aangetekende verzending. Tijdens de treinreis naar huis bericht van mijn vrouw, geen briefje dat pakket bij de buren is afgegeven :japanese_goblin::face_with_symbols_over_mouth::rage:
Nog steeds in de trein, ik heb m hoor! Was toch bij de buren afgegeven. :sweat_smile::grin:

Thuis aangekomen, snel opengemaakt en horloge was precies conform beschrijving! Koopje gescoord!!!
Snel wat foto’s gemaakt, echt een mooi ding!

Komt mijn vrouw naast me staan en zegt "Oh maar die is leuk en niet zo groot! Mag ik eens passen? "Uhhhhhh ja hoor. “Deze staat leuk hoor, maar het bandje is te ruim. Dat kan jij zeker wel even passend maken?” Tooltjes gepakt, 2 schakels verwijderd. En ja hoor daar zit mijn nieuwe aanwinst om de pols van mijn vrouw.
Ik heb niet de illusie dat deze daar nog snel vanaf gaat en om mijn pols komt. Nooit heeft ze belangstelling voor mijn horloges. "Hoef ik deze nu ook niet meer op te winden of een batterijtje te laten vervangen?"Nee schat dat hoeft niet meer :disappointed_relieved:

58 likes

Tsja, zo gaat dat :grin::grin:

Hopelijk nu meer begrip al ik er nog 1 koop

3 likes

Lekker laten gaan. Mooi dat je haar blij hebt gemaakt toch?

4 likes

Ach, meer begrip als een ander horloge ervoor in de plaats komt haha
Wel goede deal gescoord

Tuurlijk. Nu nog die lelijke Danish Design verstoppen! Kan ze die niet meer aan doen

1 like

Wha!!! heeft ze goed gedaan!!!:+1::+1::+1::muscle::muscle::muscle:

1 like

doe jij toch gewoon een paar pumps van haar aan, en gebruikt haar handtas!

dat zal ze leren !!

:nerd_face:

8 likes

Denk niet dat die pumps makkelijk 4 mater groter te maken zijn! Handtassen en pumps staan me denk ik niet :joy:

Fantastisch toch!! Koesteren moet je die.
.
.
.
.
.
.
En je vrouw ook natuurlijk

1 like

Mooi dat het zo kon😂!

1 like

:joy::joy::joy: Mooi verhaal…!

1 like

Staat haar goed! :wink:

1 like

Het is ook overal hetzelfde liedje :sweat_smile:… prachtige klok

Gelukkig ik dacht dat ik de enige was :wink:

Hahaa geweldig, zo gaat dat in de liefde :slight_smile:

1 like

Haha, herkenbaar! Zo heb ik mijn recent aangeschafte G-shock (GW-M5610-1ER) nog geen seconde omgehad. Is nu mijn vrouw d’r beater… :see_no_evil::face_with_raised_eyebrow:

Een offer dat ik graag breng; ik bespeur nu ineens veel meer draagvlak voor die gekke hobby van ons… :raising_hand_man::raising_hand_man::raising_hand_man: #winwin

1 like

Ach, da’s nog minder erg dan bij mij - dochter kwam tijdens de examenperiode mijn Dyson ventilator inpikken…
Maar sni erg - papa heeft er nu eentje gekocht die hij via Alexa kan bedienen. :joy:

2 likes

Totdat ze je net bij elkaar gespaarde Rolex 1603 inpikt met de opmerking dat de lichte plaat goed bij die ene blouse past.

2 likes

Ach, het is maar een Rolex.
.
.
.
.
.
.
.
Moet ze niet proberen met mijn Oris :wink:

2 likes