Nog iemand die

zijn verzameling weg doet ; http://cgi.ebay.de/Sammlung-151-Top-Chronographen-1910-1980_W0QQitemZ8900435963QQcategoryZ14362QQrdZ1QQcmdZViewItem

Mij benieuwen wat je hiervoor had gevangen op de Rikketik-beurs…

Denk dat je misschien wel het dubbele had kunnen krijgen, maar je blijft altijd met troep zitten. Die ben je nu zo wel in een keer kwijt.

ik vraag me af ofdat het voor iemand prive wel interesant is, der is zo toch niks aan mits je het geld hebt natuurlijk.
ik vind het juist leuk om te zoeken… en als je dit ineens koopt.
alleen leuk voor de handel

Helemaal mee eens.

Botweg ineens een collectie naar binnen smijten, dan kun je niet eens van de individuele horloges genieten. Wanneer moet je ze überhaupt gaan dragen?

Lijkt me inderdaad alleen voor handelaren leuk om te kopen en te verkopen. Maar vergt wel een forse investering, ééntje die je niet zomaar doet op een collectie die je alleen via plaatjes op internet hebt gedien denk ik.

zaten zeker geen handelaren tussen die 1320 mensen ,die deze aanbieding bekeken hebben,
zitten wel een paar klokjes tussen die ik graag wil hebben, maar zonder goeie foto’s zou ik hier niet zomaar op bieden.
collectie is zeker wel aardig groot,maar nou ook weer niet extreem,zijn er verschillende op dit forum die er net zoveel hebben.
als de verkoper in de buurt zou zitten, had ik wel een afspraak willen maken om de boel te komen bekijken.
waarschijnlijk krijgt de verkoper ook wel een paar liefhebbers op bezoek ?

André