Nog iemand naar juwelen in het amstel geweest?

vandaag een hele leuke interessante dag gehad, wij waren door Ace juweliers uitgenodigd om naar juwelen in het amstel te gaan, en dat hebben we dan ook gedaan.

Er waren een paar grote bekenden horloge winkels aanwezig, en ik heb nu het horloge gezien waar ik echt voor moet gaan sparen, welke dat is merken jullie nog wel een keer, maar dit horloge heeft zoveel indruk op mij gemaakt dat de hebzucht is toegeslagen, en ik heb het er zelfs voor over om nu direct te stoppen met eten om geld te besparen

Verder wat breitlings gepast, en eerlijk gezegd vind ik ze te bling bling, op 1 model na dat was de heritage dat was een pracht horloge!

Ook het model van perrelet viel mij positief op, een model met dubbelen rotor, echt een heel interessant en mooi horloge(ik zeg dan normaal gesproken, zo dat horloge is dik).

Na een uurtje of 2 rondkijken zijn we nog lekker gaan rondvaren door de grachten van Amsterdam want mijn schoonvader was lekker in de buurt met zijn boot, kortom een hele geslaagde dag, zijn er misschien nog meer mensen geweest?

Ps: ik ben blij dat ik in pak ben gegaan, het was best een sjieke bedoeling.

Ik ben er ook geweest… was wel aardig. Ik was wel vrij snel uit gekeken.
Ben blij dat ik niet in pak ben gegaan :wink: Zoals altijd liepen er weer veel mensen rond die ‘het’ dachten…

Die “het” dachten??

Indd veel poeha, ik vond de stand van het Awc het leukst, ook wat leukere prijzen, en ik werd daar leuk en serieus geholpen, ik ga daar van de zomer een keer in de winkel een kijkje nemen.

De winkel van AWCo is zeker een aanrader en ze hadden de leukste stand inderdaad.