Nog iets leuks gevonden op de vrijmarkt?

Twee tassen van (hoop ik) echt leer en een dito riem
Bandjes materiaal!
Even nadenken wat ik met dat harige velletje ga doen…

http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/CE6F5D66-57E7-4DF5-8E0C-234658E092FC_zpsxvmoomuu.jpg.html

Vijf rommelmarkten, netto resultaat, een enkel Prisma dameshorloge. Nogal teleurstellend om eerlijk te zien.

Ik dacht dat je de rommelmarkten wel even gezien had of is dat alweer voorbij? :wink: Niks gevonden…ook niet echt gezocht. Paar biertjes gedronken en meegeblerd met wat bandjes…ook leuk.

T is inderdaad echt leer, en nog 50 cent in de voering, dus de helft van de aanschaf al terug

Geen horloges dit jaar, wel een paar Seikokwartsen met matglas gezien.
Gescoord een puntgave knalgele Samsonite reiskoffer voor 5 euro.
Die mag mee naar Turkije binnenkort, kunnen dan een boel Rolexen in mee terug :wink:

Als daaruit dezelfde bandjes worden getoverd als het bandje wat ik vorige week van je heb gekocht…prima!!

Een vintage Formo, een rus met een duikboot erop, een solve et titus damesklokje, een lings damesklokje en een timex electric en een quartz chro die ik niet open krijg met daf logo. Allemaal aankopen voor een habbekrats dus kan er geen bult aan vallen.

Verder wat zilveren sieraden en een militaire koppelriem met logo waarvan ik vermoed dat dit de beste koop van de dag was.

3 markten afgestroopt, 0,0 niks gevonden.
Volgende keer beter.
Maar ik heb het gevoel dat,hoe meer er hier op het forum gepubliciteerd en gevonden wordt, des te minder je zelf de volgende keer vind.
Eigenlijk wel logisch want iedereen gaat nu de rommelmarkten af, dus de spoeling wordt dun dunner en dunst.

Ik heb deze gevonden, en meteen te koop gezet.

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/overige-accessoires/m923366169-seiko-handopwinder.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/overige-accessoires/m923359057-oude-telstar-handopwinder.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/overige-accessoires/m923343912-vintage-indus-handopwinder.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

hmm zit niks voor me bij :wink:

Das jammer. Mogen anders voor een zacht prijsje weg hoor!!!:)-D

Ik zag een ring liggen met horloge erin. Bleek een plastic meisjesspeeltje te zijn. “1 euro meneer, er moet wel een batterijtje in want hij doet het niet” zei het meisje van een jaar of 9.
Ik zag dat het plastic ringetje nog onder de kroon zat. Dus die eruit gehaald en het meisje laten zien dat hij liep en hoe je hem op tijd kan zetten.
“Oh, maar nu hou ik hem zelf hoor, ik verkooop hem niet meer!”. Mooi toch?

De douane leest mee, succes :wink:

Thehaguedragon Schreef:

Ik zag een ring liggen met horloge erin. Bleek een
plastic meisjesspeeltje te zijn. “1 euro meneer,
er moet wel een batterijtje in want hij doet het
niet” zei het meisje van een jaar of 9.
Ik zag dat het plastic ringetje nog onder de kroon
zat. Dus die eruit gehaald en het meisje laten
zien dat hij liep en hoe je hem op tijd kan
zetten.
“Oh, maar nu hou ik hem zelf hoor, ik verkooop hem
niet meer!”. Mooi toch?

Priceless!

Oh ja, heb je dr wel 1 euro gerekend voor de ‘servicekosten/lesgeld’? :wink:

Schattig toch, ik heb gisteren een horloge gekocht voor het bandje maar het meisje durfde niet eens een prijs te noemen dus oma moest bijspringen…

Zonder afdingen maar gewoon de 50 cent betaald… :wink:

Gisteren juist wat kwijtgeraakt i.p.v. gevonden
( een groene dartpijl )
en vanaf dat moment werd Koningsdag een hel op aarde
vol met krijsende en vallende kinderen vluchtende en dreigende katten ontploffende theeglazen rondvliegende patat en een binnenplaatsje bezaaid met glassplinters
een ontzet thuinhek, vertrapte AH Moestuintjes
en een verbogen kinderfietsje.

Ook daar willen we foto’s van zien voordat we er iets van kunnen zeggen (:smiley:

Tiktikehv Schreef:

Ook daar willen we foto’s van zien voordat we er
iets van kunnen zeggen (:smiley:

bijna vergeten… iemand kwam op het heldere idee
om de gevallen patat op het dak van de garage te gooien voor "de vogels"
en die vogels werden in dit geval meeuwen…
dus nog afgezien van de herrie kon ik
vanochtend ook m’n auto door de wasserette halen :?

Een mini sony trinitron tv uit 1983 (werkt, voor maar twee euro!)
Een oude rekenmachine met een buis voor elk cijfer. (alleen de 7 toets even repareren)
Een mooie antieke multimeter. (avometer9 markII)

En het enige tijdgerelateerde ding, deze philips LED klok, rode cijfers, uren en minuten, meer niet. En een electriciteits snoer dat volgens mij ook geschikt is voor een straalkachel, heel dik.

Opvallend dat er op de gróte rommelmark (Zuidhorn) helemaal niets aan horloges lag, behalve de plastic meuk. Zelfs geen te hoog geprijste zakhorloges!

ik zie nooit horloges op de rommelmarkt, zelfs mijn vrouw en zoons letten daarop