Nog maar wat foto's van wat exemplaren uit mijn collectie

Om de depressie van het tijdelijke gemis van mijn Hamilton te verlichten ben ik maar wat foto’s gaan schieten. Allereerst een oudje. Het betreft een Marti met Incabloc. Het horloge was een kado van mijn opa aan mijn vader. Hij droeg het echter niet meer en omdat hij weet van mijn horlogetik mocht ik hem hebben. Ik heb het glas met Displex gepolijst en dat is echt geweldig spul. Met kerst heb ik mijn vader een Seiko5 kado gedaan die hij nu iedere dag draagt. Hier wat plaatjes.



De kast wil ik ook nog eens krasvrij maken en volgens mij hoort hier toch een milanese band bij.

Als tweede had ik nog beloofd om mijn Immersion Stendardo Automatic met de oysterband te fotograferen. Dit blijft een mooi horloge. Van sommige exemplaren weet je gewoon dat je die nooit weg zult doen.



De gegraveerde naam en logo zijn erg mooi gedaan.

En tot slot nog maar een groepsfoto van drie Alphaatjes

Ik voel me al weer een stuk beter. :wink:

Mooi hoor ! (tu)

Wij houden van fotootjes ! :smiley:

Leuke Immersion, geeft me een beetje nostalgisch gevoel.

Vlak voordat ik op vakantie ging was de batterij leeg, sindsdien ben ik op automaten overgeschakeld. Deze heb ik natuurlijk nog wel bewaard, met het doosje en de 2 andere rubberbanden/omhulsels.

Ja die modellen waren zeer hot. Je vraagt je af waar het merk gebleven is. Volgens mij is het alleen in Italie nog populair.

Hoi Dreski,

Mooie foto’s. Zowel de Immersion als de Marti kende ik nog niet. Is van de laatste trouwens een “n” van de wijzelplaat gevallen? :wink:

Groeten,

Martin