Nog meer premium NATO geweld: For Every Watch

Nylon vrienden!

Was het jarenlang een beetje een gedoe om mooie NATO’s (zeker met die hoekige hardware) te bestellen (want dat moest dan bij Eddie), werd het later wat makkelijker/sneller via Miros, en toen was daar ineens van Nederlandsche bodem STRPS.nl en hup! daar is er nog eentje. For Every Watch.

Ook weer mooie kwaliteit NATO met hoekige hardware, inclusief die seatbelt achtige waar iedereen zo fan van is (persoonlijk vind ik het wat minder maar goed), en weer voor prima prijzen.

https://www.forevery.watch/

Ik weet dat wat forumleden niks hebben met NATO en een bevriend (niet nader bi naam te noemen) HF lid van mij roept altijd ‘nylon is voor vrouwenbenen’. En @cash heeft altijd wel een leuk plaatje achter de hand.

Wéér een HF’er aan het roer van zo’n bandenknaller?!
Er wordt gefluisterd dat een niet nader te noemen HF’er hier iets mee te maken heeft, maar dat ga ik nog even verder onderzoeken. @Logie kan het in elk geval niet zijn, die ziet het verschil nog niet tussen een broeksriem en een horlogebandje.

Ik hou jullie op de hoogte van de onderzoeksresultaten.

BREAKING NEWS: ik heb een spoor, @Freakazoid. Als die nu even een bekennende verklaring aflegt, kan iedereen weer rustig gaan slapen.

13 likes

Metaal hardware ziet er exact hetzelfde uit als van STRPS. Sterker nog, ik zou zweren dat de bandjes hetzelfde zijn … :slight_smile:

2 likes

verhip daar zeg je wat, ik duik er in

3 likes

:kissing_smiling_eyes:

1 like

1 like

Joh, dezelfde Chinese fabriek, andere reseller, niks mis mee!

1 like

:joy: Maar serieus: een ‘mooie’ nato is toch een beetje zoals dit:

6 likes

Klopt helemaal, sinds ik de Miros zulu tip van @LeenV heb opgevolgd… :stuck_out_tongue:

1 like

Als ze van dezelfde kwaliteit als Gucci, Prada zijn ben ik om :sunglasses:

2 likes

Gaan we het hier nu over handtasjes hebben?

1 like

Of nylon weekendtassen Louis.

Even/net zo erg. Straks zit het hier vol met wijven.
Hoewel, wellicht is dat al zo…

Omdat je het zo lief vraagt @anon50762135EV!

2 likes

Al lang besproken hier op Hf natuurlijk

Mooi spul hoor :slight_smile:

Heb mn Tissot PRS516 atm op de zwarte 20mm zitten. Stuk beter dan die originele met vouwsluiting.

De straps zien er top uit. Sterk genoeg om de schoonmoeder mee vast te knopen.

5 likes

Dat zeg ik, wijvengeneuzel. Moeten er nog wieltjes onder?

En inmiddels al een tijd in gebruik :stuck_out_tongue:

4 likes

Ja, maar jij hangt dan ook de neokoloniaal in “de west” uit, dan mag dat…

2 likes

Komen denk ik inderdaad allemaal uit dezelfde fabriek, zelfde kwaliteit, andere pricing