Was het jarenlang een beetje een gedoe om mooie NATO’s (zeker met die hoekige hardware) te bestellen (want dat moest dan bij Eddie), werd het later wat makkelijker/sneller via Miros, en toen was daar ineens van Nederlandsche bodem STRPS.nl en hup! daar is er nog eentje. For Every Watch.
Ook weer mooie kwaliteit NATO met hoekige hardware, inclusief die seatbelt achtige waar iedereen zo fan van is (persoonlijk vind ik het wat minder maar goed), en weer voor prima prijzen.
Ik weet dat wat forumleden niks hebben met NATO en een bevriend (niet nader bi naam te noemen) HF lid van mij roept altijd ‘nylon is voor vrouwenbenen’. En @cash heeft altijd wel een leuk plaatje achter de hand.
Wéér een HF’er aan het roer van zo’n bandenknaller?!
Er wordt gefluisterd dat een niet nader te noemen HF’er hier iets mee te maken heeft, maar dat ga ik nog even verder onderzoeken. @Logie kan het in elk geval niet zijn, die ziet het verschil nog niet tussen een broeksriem en een horlogebandje.
Ik hou jullie op de hoogte van de onderzoeksresultaten.
BREAKING NEWS: ik heb een spoor, @Freakazoid. Als die nu even een bekennende verklaring aflegt, kan iedereen weer rustig gaan slapen.