Nog meer Seiko 2021 modellen

Artsen zonder grenzen, maar horloges met grenzen. Die ironie kan ik dan wel weer waarderen. Het horloge echter niet. Die ziet er niet uit.

2 likes

Sinds de originele quartz Astron in 1969 heb ik nog nooit een model Astron gezien wat wel te hachelen was. Ik weet niet wat Seiko bezielt. Zo lelijk. Zo groot.

1 like

Vind jij de originele astron mooi? Er zijn best wat mooie astron modellen, deze vond ik wel mooi

3 likes

ik niet. Ben het uit principe niet graag met Fate eens, maar die Astron’s zijn te groot en lelijk.

1 like

Hou niet van het “open heart” maar die bezel kijkt wel erg lekker.

2 likes

Die oudere generatie wel.

Deze was volgens mij iets van bijna 47mm en van Titanium gemaakt. De nieuwere zijn gelukkig een stukje kleiner.

3 likes

Bekend ontwerp maar erg tof. Jammer dat deze vast ook weer niet al te goedkoop zal zijn. Voor erbij vind ik hem namelijk erg geslaagd.

2 likes

Ook niet bijzonder. Geef mij maar de king quartzen dan. :stuck_out_tongue:

1 like

Nou, afgezien van geelgoud, wat ik niet waardeer, komt de C-shape kast dicht in de buurt van m’n eigen lord matic.

Ik vind 'm dus zeker niet lelijk.

Dat gezegd hebbende, het was ook echt de allerlaatste Astron die ik niet lelijk vind.

4 likes

Valt zeker mee. Ik dacht meteen weer aan 1200 euro.

2 likes

Ik vind ze erg geslaagd. Had alleen liever no-date gezien…

3 likes

Helaas hebben ze volgens mij helemaal geen no date automaten meer.

1 like

We zijn als horlogegekkies zwaar in de minderheid blijkbaar.

3 likes

“variety is the spice of life” maar als producent natuurlijk alleen maar duur en lastig :innocent:

1 like

Nou je het zegt stoor ik me meteen aan het witte venster. Zonder datum was inderdaad veel mooier geweest of had dan in ieder geval de kleur wat minder wit gemaakt.

4 likes

Echt hè. Zoals op deze Seiko. Oh wacht, da’s mijn pols :sweat_smile:

4 likes

Het kan met zo’n Crème Brulee brander van de Aktion. Mineraalglas gaat makkelijker dan saffierglas. Daar kun je misschien beter eerst het glas eruit halen.

1 like

Vind deze kleurstelling persoonlijk niks…

1 like

Is mooi horloge…alleen erg groot…heb m omgewisseld voor een nieuwere versie…net even kleiner…

1 like

Ben er ook geen fan van.