Hij ziet er niet mooi geproportioneerd uit. Te grote pushers in verhouding met de “kast” maat.
Prijs zal wel rond de €2500 a 3000 liggen?
Hij ziet er niet mooi geproportioneerd uit. Te grote pushers in verhouding met de “kast” maat.
Prijs zal wel rond de €2500 a 3000 liggen?
Dit vind ik een mooi horloge. Wat voor formaat, 40mm?
Geen idee nog, aanname is idd 40mm range
Niet als de datumschrijf witte lume heeft en de cijfers zwart zijn
Hoezo dan? De zone van de datumschijf die achter de wijzerplaat zit wordt toch niet opgeladen? Aldus zal de datum ook niet zichtbaar zijn aangezien de lume dan niet schijnt.
Ze staan op de site! 39mm voor de Solar modellen. Nu zou ik ze wel eens even willen passen!
Cool. Anders dan ze normaal doen. Misschien toch echt een groot teken dat de grote horloge trend op zn retour is
Want kleiner is beter voor mijn kleine polsen
Werd ook wel eens tijd! Heel fijn!
Die witte solar is zeker gaaf.
Alleen 39mm is net te klein voor mij.
Ik vind ze allebei te grote pushers hebben, maar die zwarte vind ik er nog wel leuk uit zien.
Ik moest inderdaad meteen aan de stopwatches denken. Erg cool gedaan. Maar goed te groot, te dik, te duur etc. Dus zal er niet komen hier.
OMG, wat een prijzen weer
Gruwelijk die witte! Koopgevaar…
What. The. Fuck. Die pushers zijn zo groot dat ik geneigd ben om er een riem in te hangen. Als in, zo’n lang stuk hout waar je mee roeit. Waarom zo groot?
De witte solar speedtimer is mooi, en mooi van maat, maar ik ben blij dat ik m’n Yema speedgraf heb.
Het vermoeden bekruipt me dat het om een Seiko stopwatch gaat. Evengoed, ik ben gode zij dank geen gymleraar, dus ik heb er geen nodig.
Maar de grote pushers, daar had ik het over de mechanische polschronograaf. Voor de goede orde.
De omschrijving was wat onduidelijk bij de foto. Het is de ratrapante versie.
Dat snap ik. Je vraagt waarom de pushers zo zijn. DIe zijn zo vanwege de stopwatch waarop hij geïnspireerd is.
Ben blij dat ik die nog niet heb
Mooi hoor, 680 Euro is een boel geld maar ik denk dat dit met wat korting best wel bij mij aan de pols kan… Iemand mn witte SPB?