Nog meer Seiko 2021 modellen

Er zitten hele mooie modellen tussen.
Waar ik n beetje moe van word is dat je doodgegooid wordt door Seiko met limited en special editions.

2 likes

Vind de linker ook wel wat hebben.

5 likes

Vergelijking van de SLA023 :blue_heart: met de nieuwe SLA047 :green_heart:
Foto’s gekregen van een bevriende Duitse Seiko AD. Zijn niet van de beste kwaliteit :wink:

4 likes

Zojuist de SLA027 om de pols gehad. Prachtige kleur is vind hem prachtig.

2 likes

Zo! Dat zijn weer flink wat modellen!

Allereerst dit:

Vervolgens ook stoppen met die lume naast de datum op 3 te proppen.

En tenslotte, is het enige verschil tussen de spb147 en de nieuwe 239 dat lelijke lume stipje? (En het bandje dan…) Als dat het geval is zou ik niet weten of er mensen zullen zijn de de 239 zouden kopen…

2 likes

@Brambo, was het deze die je om hebt gehad?

1 like

Mag ik bekennen dat ik MM300’s eigenlijk gewoon lelijk vind? Deze foto’s helpen ook niet. :slight_smile:

Yup. Geef mij de 147 maar. Ik vind overigens mijn Willard 153 ook veel mooier dan de hier genoemde SPB237.

Maar wat mij verbaast, als ik in Google zoek naar SPB239J1 dan is het een google whack. Het enige resultaat is dit topic op HF. @anon94081762EV, waar heb je dat vandaan?

2 likes

Kwam ze tegen op uhrforum.de

https://uhrforum.de/threads/teaser-der-thread-zu-neuigkeiten-auf-dem-uhrenmarkt.389439/page-264#post-6124487

1 like

Ben ik effe blij dat ik de sla023 heb, s’ avonds zwart, bewolkt weer is hij grijs, en in de zon prachtig blauw, en niet de pip naast de datum, tot nu toe de mooiste i.m.h.o.:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:IMG_20201120_124914

11 likes

Die is zeker mooi. Weet het uit ervaring :wink:
Maar een lumepip naast de datum zou mij niet storen.

1 like

Het ziet er onafgewerkt uit, gewoon niet mooi, zet er dan geen datum op is toch overbodig op een duiker.:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Helemaal mee eens :wink:

Hier lijkt hij wel zwart.

4 likes

Als ze er geen datum op hadden gezet dan waren er wel weer anderen geweest die daar over aan het klagen waren :rofl:

5 likes

Ja, maar dit kan toch niet. Die hap uit de chapter ring om de datum te plaatsen. Echt, wie verzint dat?

1 like

Misschien een dronken Japanner? :joy:

1 like

Het is een manier om tegelijk aan de ISO norm te voldoen en ook meteen de uitlijning van de chapter ring te kunnen garanderen. Maar dat laatste is meer een issue in het goedkopere Seiko segment dan met de SBDX/SLA modellen.

5 likes

Klopt, volgens mij hebben ze dat op het laatst nog gauw erop geflanst, kijk naar de foto, de blauwe ziet er veel mooier afgewerkt uit, volgens mij.:joy:

1 like

Zojuist opgehaald😀

22 likes

Oeh nice :smiley:
Proficiat met deze mooie NA. :+1:t2:

1 like

Thanks!

1 like