Nog meer Seiko 2021 modellen

En nieuwe Solars

4 likes

Die laatste vind ik wel tof! Die solar Diver’s. Benieuwd naar de dimensies.

2 likes

Wat een doffe ellende die product renders van Seiko, het ziet er saai, plat en oninteressant uit.
En waarschijnlijk zijn er aantrekkelijker afbeeldingen te maken als ze simpelweg op de parkeerplaats gaan staan en daar in daglicht een foto maken.

4 likes

GEEL!! Dat heeft lang geduurd. :smile: Na 50 tinten grijs en bruin nu eindelijk iets knallends. :grin: Deze wil ik super graag naast mijn vintage SKX011. :desert_island:

7 likes

1 april grap? :joy:

Zou een slechte grap zijn. :neutral_face:

1 like

Ik vind die SRPG diver wel tof, al zullen ze daar wel weer €1000 voor gaan vragen, moderne Seiko kennende. Ben Seiko erg zat de laatste tijd qua prijs/kwaliteit. Ze gaan echt de Japanse Rolex worden.

1 like

Die SNE569P is geweldig. Ik lees 38mm? Zou ideaal zijn. Iemand al meer info over gevonden?

1 like

Solar :nauseated_face:

1 like

Op WUS wordt er idd gesproken over 38mm maar lijkt mij sterk. Denk dat het eerder minimaal 41mm gaat worden.

38mm, leuk prijsje, leuke irl plaatjes, en dan wordt dit m’n volgende moderne slachtoffer.

1 like

Blijkt idd een slechte grap te zijn. :see_no_evil:

Een gele Seiko duiker. Nee dat kan natuurlijk niet. :sob:

1 like

Niet met hoogglans metalen wijzer, met zwarte wijzers en markers komt het contrast echt stukken beter uit.

met dank aan ultrabudgetleetgimpskillz:

3 likes

En dooooooorrrrrr😉

2 likes

Op zich wel grappig dat je zoveel kanten op kan met dit model. :sweat_smile:
Vroeger was het gewoon zwart, pepsi of oranje. En dat 30 jaar lang. :crazy_face:

Edit: On topic, ik vind het euro-teken als 12-uur marker wel tof gedaan. Laat ook een beetje de drijfveren van Seiko zien.

3 likes

Bij die eerste 2 valt het in ieder geval niet op dat de bezel en chapter ring niet uitgelijnd zijn.

2 likes

Hahaha en dan nog presteren ze iets scheeft te zetten :rofl:

2 likes

Ik vind al die 5jes wel geinig, maar uiteindelijk koop je toch altijd wat anders.

1 like

Volgens mij doet Seiko bij gele en oranje duikers standaard metalen markers en zwarte wijzers.

1 like

Was een 1 april grap.

1 like