nog meer uit de oude doos

op de foto`s: seiko,samsung,dugena(0,585 opachterkant kast)memphis(835 op achterkant)
tissot stylist(14K 0,585 op sluiting van bandje), vulcain en citizen,emko en s.k.y (met de k plat).
Vraag mij af of het de moeite waard is om te laten taxeren. Graag jullie mening. bij voorbaat dank. Berttro

en sorry, foto`s staan onderstebove

Nee, waarde nihil want volgens mij dames horloges en geen bekende merken. Waarde goudprijs indien goud.

Hoe groot is die vulcain?

1 like

iets van 2,3 cm

Als de aanduiding op de Dugena en Tissot juist zijn zijn deze van 14 karaats goud. De Memphis is van 83,5 procent zilver. Bij elkaar is dat waarschijnlijk nog best een leuk bedrag. Maak even een afspraak bij goudwisselkantoor, die geven je altijd een prima prijs en doen het ook eerlijk.

1 like

en ja, zijn geloof ik allemaal dames horloges

dank je

Eh :sweat_smile:

De enige keren dat ik daar ben geweest werd er echt enorm gelowballed.

1 like

Ik weeg altijd van te voren, en ik weet de gramprijs per gehalte van te voren, dan valt er weinig te lowballen. Bij andere opkopers smokkelen ze nog wel eens een grammetje hier en daar…

Ja dat zou je denken, maar als het gewogen is en het goudgehalte bepaald en ze vervolgens bijna de helft van de inkoopprijs bieden dan vind ik dat heel vreemd.

1 like

Dan is het toch makkelijk: je zegt wat JOUW gewogen gewicht was, en indien geen correctie dan wegwezen, toedeledoki en tot ziens en bedankt voor de moeite.

2 likes

Gewoon naar Spiegelgracht. Nul problemen

Dat klopt, maar ik zou mezelf de moeite besparen in het vervolg nog eens naar een goudwisselkantoor te gaan :smile: