Nog mooiere Black Bay!

Tudor heeft voor de Only Watch veiling voor het goede doel een unieke versie van de Black Bay gemaakt, gebaseerd op de 7923. Als ze die nou eens in productie zouden nemen…
Ik vind hem helemaal geweldig, wat vinden jullie?

http://www.phillipswatches.com/tudor-heritage-black-bay-one/

3 likes

Ik zou er geen nee tegen zeggen. Maar ik heb al een Black Bay gehad en die deed het niet zo voor me.
Vibd de verhoudingen niet zo kloppen

Mooie hommage aan de Steinhart Ocean One Vintage :smile:

Hij is mooi :heart_eyes:

5 likes

Mijn beste,

Ingetogen schoonheid!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

die bandaanzet… :frowning:

3 likes

Dat komt omdat ze de gaten op dezelfde ongelukkige plaats hebben zitten als alle andere modellen in de Heritage lijn.

Toch zeg ik

Ik vind het een geslaagde klok! weet niet of ik hem meteen zou kopen, maar vintage in een modern jasje vind ik wel mooi, maar ze hadden wat mij betreft best wel SEL’s mogen gebruiken ipv de bandaanzet zoals deze nu is, het zou de klok wat meer body / stoerder maken, of optioneel zodat je de SEL kunt wisselen voor deze aanzet ( pelagos doet ook zoiets ).
Past prima in de heritage range verder.

Ik ben niet zo’n fan van re-issues maar ik vind hem er op zich wel oké uitzien. Ik vind het ontbreken van end links juist wel leuk.

Wat ik erg jammer vind, is dat dit horloge is uitgerust met een ETA 2824. Niets ten nadele van dit uurwerk, maar omdat de 7923 juist de enige Tudor Submariner was die niet was uitgerust met een automatisch uurwerk. Dan moet je de re-issue ook voorzien van een handopwinder. Dat dit misschien niet praktisch is lijkt mij van ondergeschikt belang. Maak er dan een re-issue van de 7922 of 7924 van.
Doordat er een handopwinder in zat, was het horloge ook platter dan de 7922 en 7924. Dit lijkt de Black Bay kast te zijn, en die is allesbehalve plat.

Uit heritage oogpunt dus best een misser als je het mij vraagt.

1 like

COOOOOOOL…

Maar toch komt hier over twee maandjes de rode versie.

1 like

Ik vind hem erg geslaagd en zou dit zeker wel dragen al mis ik de SELs wel een beetje…

Al zou ik liever die uit 1954 hebben :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn beste,

Juist!! Dan gaat ons horlogehart sneller kloppen!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Ik vind em niet verkeerd, maar denk ik eerder voor de pelagos of heritage chrono gaan.

Same here. Alleen richt ik aan het einde van het jaar :smile:
Overigens vind ik de blauwe en de rode allebei mooier dan deze, al is deze ook mooi

Haha - ik moest net hetzelfde denken :slight_smile:
Het loopt ook allemaal wat uit de hand met die hommage’s.

Dat kan ook niet anders, er wordt er namelijk (voorlopig) maar eentje van gemaakt. :kissing_smiling_eyes:

Nou ja, als je heel erg diepe zakken hebt kan je altijd bieden op de veiling natuurlijk :smile:

Ik zou de hun site voor de gein eens checken, die day date jurassic park is ook erg bijzonder namelijk!

http://www.phillipswatches.com/

helemaal met je eens!!! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Eigenlijk verbaast het me dat er nog steeds niemand in de markt voor inserts en wijzers voor de BB is gesprongen. Althans, ik heb nog niets kunnen vinden. Iemand?

Sluit ik me bij aan…