Nog net geen nieuwe aanwinst

Dacht ik vandaag mijn nieuwe Union Klassik Gangreserve te gaan halen, helaas…
Het verkeerde horloge was afgeleverd en ik moet dus nog wat geduld hebben (wat ik niet heb :cry: ).

Maar de uiterst vriendelijke juwelier wilde mij toch niet teleurgesteld het weekend in laten gaan en gaf mij twee speeltjes mee om de periode te overbruggen.

Een testuhr Nomos Tangomat (niet voor de verkoop, maar een demonstratiemodel dat ook gebruikt is om het nieuwe manufactuur caliber uit te testen) en een Union GMT met 'ouderwetse DDR) wijzerplaat maar met caliber 26 in het hart. Mooi he?

Een blije hans :lol: :lol:

Das ist ganz geil, zeer mooie speeltjes!

Je bent dus niet depressief het weekend in gegaan Hans…

Die TestUhr moet maar eens een rondje langs forumdeelnemers maken. Als het horloge dat goed doorstaat, dan is het zeker goed voor de markt. (Of is die al op de markt gebracht??)

lijkt me een goed idee… :wink:

zonde dat deze mooie Unions niet meer gemaakt worden…
wel een toffe juwelier die dat zo meegeeft…
sterkte met wachten

groet Arno

De testuhr is een testmodel van de Tangomat. Die is uiteraard nu al op de markt. Er zijn er 125 met en 125 zonder datum verstrekt aan gebruikers die er gedurende een periode mee mochten testen. Daarna gingen de horloges met de ervaringen van de gebruikers weer terug naar Nomos. Men had het recht om het gedragen horloge te kopen. Dit exemplaar is als demonstratiemodel via de importeur bij mijn Juwelier terecht gekomen. Super kerel met angstig mooie horloges (Roland Oostwegel in Heerlen). De Tangomat mag ik dragen totdat mijn Union binnen is. De Union mag ik meenemen naar de LimboWatch bijeenkomst a.s dinsdag (stuur PB voor info als je wilt komen).

hans