Nog nooit gezien

Op weg naar een klant zag ik dit horloge op straat of eigenlijk in de bestrating liggen. Ik vind het wel grappig gedaan en wilde het even delen met mijn mede forumleden.
Jacob roggebroodsteeg in Gorinchem

109 likes

Grappig eyecatcher.
Kan in de topic kunst op straat. :+1: :rofl:
Krijg wel de neiging om het uit te bikken. :joy:

3 likes

Een ‘Kasseijo’.
Wel origineel!

30 likes

Straks de zomertijd instellen wordt wel 'n dingetje :thinking:

10 likes

Timecapsule, leuk gedaan!

Grappig wel. Nooit gezien idd

Dat is een

" memory brick ".

https://www.charlaugustijn.nl/GORINCHEM-MEMORY-BRICKS/gorinchem-memory-bricks-3.html

Daar zijn de gekste voorbeelden van, bijvoorbeeld een muis in een muizenval…

Of een ouderwetse draaischijf telefoon

24 likes

Klopt! In mijn stadje. Ligt er vol mee en het is een mysterie wie ze er neer legt. Onze eigen ‘Banksy’ dus…:sweat_smile:

9 likes

Haha wat grappig! Mooie manier van bewaren :joy:. Alleen je tuin vol premium horloges wordt een dure hobby :four_leaf_clover::joy:.

1 like

Wat leuk. Heel origineel

Leuk gevonden. Maar de uitblinker in de slideshow vind ik toch wel deze… :point_down:t2:

Gewoon nog een ouderwetse FEBO daar in Gorichem :+1:t2:

3 likes

Benieuwd hoe lang hij ongemoeid blijft.

Effe een steentje wippen

Hahaha ik ook.

1 like

Is een casio van €30… Laat die lekker zitten zo hebben er veel meer mensen plezier van.

3 likes

Het horloge geeft 26.51 aan als het goed lees. Is wel wat vocht ingekomen denk ik.

Nee hoor, da’s gewoon de chrono die loopt.

1 like

Zo, goeiemorgen.
Ging er vanuit dat de horloge op de tijdstand was ingemetseld. Chrono klinkt een stuk logischer.

Grappig gedaan! En natuurlijk een Casio LCD: iedereen kent ze en (toch) zo betaalbaar! Je bent eigenlijk gek als je meer betaalt voor een horloge. :person_shrugging: Maar ja, we zijn hier op HF natuurlijk wel een beetje gek. :blush:
Anyway, wat een Jacobroggebrood? En waarom hebben ze daar een steeg naar vernoemd? :thinking:

Geboren en getogen Bliek hier. Deze bricks liggen door de hele stad. Met allerlei dingen van vroeger in epoxy gegoten.

4 likes