Nog steeds superblij

Sinds vorige week donderdag in het bezit en nog steeds superblij mee! Meteen een bandje bij besteld, zodat ik nu helemaal de trendy, hipster, foute patser uit kan hangen (om bepaalde reacties maar alvast voor te zijn :wink::laughing:).

50 likes

Ik vind het armbandje verschrikkelijk en het model ervoor net iets gaver vanwege de slanke lugs, maar de combo blauw en goud is toch eigenlijk wel heel erg gaaf. Een guilty pleasure :zipper_mouth_face:!

Veel plezier ermee!

5 likes

Wat een knaller! Ik zou zelf het bandje niet doen omdat ik bang zou zijn voor krassen :no_mouth:

Geniet er maar van het is een parel :heart_eyes:

Mooi horloge en terecht dat je er blij mee bent.

2 likes

Hier sluit ik me volledig bij aan. Veel plezier ervan!

4 likes

Inderdaad een guilty pleasure en inderdaad bang dat het armbandje het horloge zal beschadigen. Zou ook de penstrepen van je arm afwassen… :wink:

Zonder dollen: goed geheel zo! Hopen dat het mooie weer blijft dan kun je met korte mouwen de blits maken.

2 likes

:face_with_raised_eyebrow:

1 like

Mooi horloge inderdaad maar zoals Han al zei, die kraaltjes zijn echt vreselijk. Je moet voor morele steun hiervoor maar ff met @anon50762135EV praten, ook een kraaltjes man. Knap horloge wel

3 likes

Dat zijn alleen geen armbandjes, die kraaltjes van Ide…

5 likes

Mooi horloge! Geniet er van!

1 like

Oh god, ik heb geleerd nooit de vraag te stellen waarop je het antwoord niet wil weten…maar ok daar gaan we, hij draagt een enkelbandje?

2 likes

Eerlijk gezegd geen idee. Misschien is het toch een armband?

23 likes

Snel maar 1 zonder kraaltjes :joy:

32 likes

:joy:

1 like

Zoals ik al zei, nooit de vraag stellen waarop je het antwoord niet wil weten :face_vomiting::joy:

1 like

Prachtig!!

1 like

Zoveel beter gelijk, niet meer omdoen ook want leidt alleen maar af!

1 like

Een armbandje is sowieso een big NO voor mij. Draagt volgens mij ook niet lekker maar nooit geprobeerd. Goud in een horloge is in mijn ogen protserig. Bij een Rolex zelfs dubbelop.

Maar iedereen zijn ding/smaak :+1:

1 like

Een gouden Rolex, ik zou het zelf nooit durven, maar prachtig!

2 likes

Mijn beste,

Met of zonder kraaltjes,
deze foto toont ons een trotse eigenaar van een weelderig horloge,
waarvan het enthousiasme ruimhartig uitstraalt!!
Kies je eigen weg, kies je eigen spel en geniet van elk moment. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

12 likes