Het was een paar jaar terug inderdaad makkelijker en sneller om tl2 of hoger te worden. Maar zeg nou zelf, kijk eens naar het niveau van tl-ers wat dat heeft opgeleverd (waaronder ondergetekende)… Ik snap heel goed dat de eisen wat opgeschroefd zijn, toch?
Maar waarom wil je zo graag tl2 of tl3 worden??
Voor de grote poezen draad in OffTopic natuurlijk
Als je heel actief bent en blijft als TL-1 en niet gevlagd wordt is de kans redelijk groot dat je na 365 dagen TL-2 bent en een dag later TL-3. Zo ging het bij mij.
Ik moet toch een keer off topic van negeren af halen, mis de meest spannende topics blijkbaar.
Wat ben jij vroeg wakker; met die klein mannen is het niet gemakkelijk om uit te slapen denk ik, maar ik blijf toch nog een beetje jaloers op je hoor.
Dude ik poets 2x per jaar Jur zn auto en in de zomer maai ik zijn gras. TL2 gegarandeerd.
TL3 is weer heel ander verhaal.
Daarom lief zijn voor TL-3 want hun vlaggen tellen zwaarder
Is er een grote poezen-topic?!?
Ik kan niet wachten
Ik was op om 0730h. Duurde gewoon even voor het zagemeel uit mijn hoofd weg was. Kindjes inderdaad
So much kitty goodness.
Jij bent er bijna!
Ik heb eigen onderzoek gedaan… .
Na een goede 365 actief te zijn geweest werd ik vanzelf TL2. Enkele dagen laten ook TL3, ongetwijfeld voldoende actief geweest het afgelopen jaar.
Kortom, lekker het forum gebruiken waar het voor bedoeld is en het gaat allemaal vanzelf .
of topics aanmaken waarin het woord “trustlevel” voorkomt, dat helpt ook niet, ben je zo weer een paar maanden verder van huis
Iets met groene wijzerplaten en struiken op de achtergrond
Alles op z’n tijd…
Waarom wil je zo graag level 2 zijn ?
Daarom ben jij TL-4 toch?
Ook de ambitie in mijn leven.
Ik verkoop lekker op MP niet dat moeilijke gedoe…en nee ik verkoop geen rotzooi en ik weet wat de prijzen zijn.
Zo veel humor in één topic!
Ik reageer uitsluitend en alleen om level 3 te behouden. Echt waar.