Ik ben al meer dan een jaar TL3, wanneer word ik nu TL4? Of TL3.1 ofzo?
Klopt; bij mij net zo. En daarna kun je los gaan zonder veel kans om weer gedegradeerd te worden
…
Ik stuur je een betaallink.
Hahah dat is een goeie😂
My young padawan, trust the process
Ik ken HF leden die naar TL-1 terug gezet zijn hoor
Ja, ik weet wie je bedoelt …
Held!
Niet te veel waarde aan hechten. Als het is om te handelen, wordt dat sowieso niet erg gewaardeerd
Geldt ook voor mij al redelijk een tijdje actief en lid hier maar ook alleen level 1
Nog 265 actieve dagen te gaan
Het is niet om te handelen. Puur nieuwsgierigheid, want ik vind dat ik best actief ben op de forum
Ok, ik kreeg die indruk, omdat je al een aantal keer informeerde naar handelen en handelaars.
Laat je TL geen doel op zich zijn. Gewoon een beetje meedoen en vooral inhoudelijk blijven.
Ik had het niet eens door dat ik TL3 was en ik moet zeggen dat ik me er ook niet beter door voel
Ben je ook echt wel. Daarom zul je zeker na 365 dagen lidmaatschap en eveneens 365 actieve dagen TL-2 worden en TL-3 zal snel volgen.
Waarom houdt het eigenlijk op bij trust level 3?
We kunnen toch allemaal tot 10 tellen, neem ik aan?
Dit was omdat zelf op zoek ben naar 2e hands seikos en squale horloges. Reden waarom ik een handelaar zocht is omdat deze meestal meer 2e hands horloges op voorraad hebben. Als ik via marktplaats zoek. Rij je meestal voor 1 specifieke horloge er heen
Dagje rikketik doen, bij het juiste stand even lekker aan de babbel?
Meer inhoudelijk waardevolle bijdragen leveren die likes genereren. Ik had om deze reden binnen no-time de zo fel begeerde status van TL-3.
Onzin
Nou, nou Nelis.
Verklaar je nader!