Ook wel een goed idee indd. Ben zelf nooit geweest bij rikketik
Wat is onzin precies
Wat is rikketik? Ken ik niet.
U bent ècht helemaal nieuw hier, hè?
Google:
Leuk!
Sommigen hier zeggen dat het vooral voor ouderen is, met een geurtje.
Je moet hier gewoon 365 dagen ingelogd zijn en als je af en toe een fotootje plaatst bij âwat dragen we vandaagâ komt het helemaal goed. Je hoeft helemaal niet veel likes te halen. Gewoon een beetje normaal meedoen.
Ik was na een jaar TL-2 en vlak erna TL-3. Er ging geen andere wereld voor me open hoor.
Ineens viel me op dat ik weer TL-2 was. Hier heb ik geen seconde van wakker gelegen.
En zo ineens was ik weer TL-3. En ook hier heb ik niet wakker van gelegen en ook nu ging er geen andere wereld voor me open.
Ik geniet gewoon van het forum en zijn/haar leden. Ik neem deel wanneer ik dat zelf interessant vind en daar word ik dan wel weer blij van.
Gewoon lekker doen wat je doet en die TL-lampen komen vanzelf naar je toe!
Ik krijg ineens heel veel zin in een bepaald gerecht.
Gewoon kiezen op elkaar, veel op dit forum participeren en volhouden. Dan moet het goed komen.
De spruitjes zijn al uitverkocht in juni.
Dat was vroeger, nu moet je simpelweg 365 dagen actief meedoen.
Ik denk dat ik al een jaartje ongeveer bepaalde topics lees, maar inderdaad net een account aangemaakt.
Het is met hier en daar een reactie plaatsen dat je mee naar binnen wordt gezogen
Heb geen enkel ervaring met tweedehands horloges, dus inderdaad een blinde vlek.
Dan adviseer ik je vooral in het blauwe gedeelte rond te neuzen hier en MP, Catawiki etc. nog even over te slaan.
En de echt goede TL-3âers mogen het vakje aanvinken dat âTrustlevel-3â onder hun naam komt te staan.
We gaan toch niet weer beginnen over de denigrerend spruitjes lucht verhalen.
Jong of oud , man of vrouw, burgerlijke staat en sexe, iedereen verdient om met respect behandeld en aangesproken te worden.
Klopt, dat blauwe gedeelte doe ik dus al even, maar dan zonder ooit te reageren of deel te nemen uiteraard.
Ben niet meteen van plan een tweedehands aan te schaffen, mijn palet moet zich nog wat ontwikkelen.
Ook het horloge virus heeft een incubatietijd
Met dit topic, en deze zin, gaat het nog wel even duren.
Klopt, ongeveer 18 maanden geleden besmet ik merk dat ik nog te vaak van smaak verander, dus gewoon veel rondneuzen en niet te veel knopen doorhakken voorlopig. En de horloges die ik heb helemaal appreciĂŤren.
Hoezo dat. Het is gewoon een vraag? Ik mag tog wel vragen stellen. Voor mij is het onduidelijk vandaar