Nog tips over aanschaf horloge Omega Seamaster Planet Ocean

Als je dat wil nakijken, graag; dat zou namelijk wel erg interessant zijn. Dan heb ik immers BTW bon ! Kan ik daar wel gewoon naar binnen met internationale boardingpas ?

Ben er net even langs gelopen. Weinig stalen sport Rolexen op voorraad, alleen een GMT.

De dame wist me niet erg veel wijzer te maken, dus ben ik ook even langs de douane gelopen. Mooie opsteker aldaar, alle op Schiphol aangekochte goederen zijn belastingvrij, en vrij van heffingen bij terugkomst. In een apart topic zal ik een en ander uitleggen… Of je nu in de internationale shop, of in de Schengenshop koopt maakt niks uit :slight_smile:

De Submariner lag vanmorgen wel bij de E-pier :wink: ! Maar dit verbaast me wel ?? Ik had jaartje terug een buurman die camera gekocht had, en nietsvermoedend bij doaunier bij terugkomst aangaf dat hij die op Schiphol gekocht had, en die moest belasting betalen ! Woest was hij :wink: !

MattRob Schreef:

De Submariner lag vanmorgen wel bij de E-pier :wink:
! Maar dit verbaast me wel ?? Ik had jaartje terug
een buurman die camera gekocht had, en
nietsvermoedend bij doaunier bij terugkomst aangaf
dat hij die op Schiphol gekocht had, en die moest
belasting betalen ! Woest was hij :wink: !

Er is een arrest gesteld door de rechtbank, dat stelt dat goederen die op Schiphol aangekocht zijn belastingvrij zijn. Ik zal straks een draadje met de bijbehorende info posten.

Top, ben HEEL benieuwd !

Het gaat voornamelijk om 5.8 en 5.9:

http://jure.nl/bj9435

ik zou persoonlijk bij william wien een keertje op bezoek gaan. vriendelijke kerel met vriendelijk geprijsde klokjes.

marnix.moed Schreef:

ik zou persoonlijk bij william wien een keertje op
bezoek gaan. vriendelijke kerel met vriendelijk
geprijsde klokjes.

Volgens mij is de keuze op Rolex gevallen alhoewel de subject naam anders doet vermoeden.
William heeft deze niet volgens mij.

Nou, nog niet 100%, maar het lijkt inmiddels na vergelijken en bekijken, en ook veel praten, toch richting Rolex om te slaan :wink: !

Spoon1 Schreef:

marnix.moed Schreef:

ik zou persoonlijk bij william wien een keertje
op
bezoek gaan. vriendelijke kerel met vriendelijk
geprijsde klokjes.

Volgens mij is de keuze op Rolex gevallen alhoewel
de subject naam anders doet vermoeden.
William heeft deze niet volgens mij.

Weet ik, maar bij William komen af en toe ook Subs langs. Alleen nu helaas even niet zag ik net… sorry :stuck_out_tongue:

Maar nu je het zegt… kweenie hoe die prijzen zich verhouden met Schiphol.

MattRob Schreef:

Nou, nog niet 100%, maar het lijkt inmiddels na
vergelijken en bekijken, en ook veel praten, toch
richting Rolex om te slaan :wink: !

Wat denken jullie van de Rolex Submariner of de GMT ? Heb ze beiden hier in de US zien liggen (stuk duurder trouwens), en vind ze allebei erg mooi.

MattRob Schreef:

MattRob Schreef:

Nou, nog niet 100%, maar het lijkt inmiddels na
vergelijken en bekijken, en ook veel praten,
toch
richting Rolex om te slaan :wink: !

Wat denken jullie van de Rolex Submariner of de
GMT ? Heb ze beiden hier in de US zien liggen
(stuk duurder trouwens), en vind ze allebei erg
mooi.

Ik vind de kast nogal opgepompt vergeleken met de oude modellen, en de band is relatief dan weer te smal voor mijn gevoel.