Heb veel nuttige tips en advies gehad begin dit jaar over de aanschaf van mijn eerste ‘echte’; het is een prachtige IWC Portuguese Automatic geworden en ik ben er ongelooflijk blij mee.
Naast zo’n prachtig horloge die het ‘zakelijk’ wat mij betreft erg goed doet, ben ik op zoek naar een mooi nieuw ‘sportief’ horloge. Ik heb momenteel (al zeker 10 jaar) een Tag Heuer CT1110 (is dat de juiste benaming) en die mag wel eens vervangen worden. Dat was die eigenlijk al door de IWC, maar nu ook echt als de sportieve vervanger.
Ik loop al een tijdje rond te kijken, heb onder andere naar de Breitling Superocean gekeken, maar ik lijk nu toch de Omega Seamaster Planet Ocean (de laatste nieuwe versie, standaard kleuren) het mooist te vinden.
Ik heb hierover eigenlijk twee vragen:
- Enige tips en adviezen over dit model ? Koop ik een model wat met zijn tijd is meegegaan, wat zijn de voor- en nadelen ten opzichte van de Breitling (en wellicht Rolex, waar ik ook naar gekeken heb) ? Uiteindelijk moet hij natuurlijk gewoon mooi staan om mijn pols, dat besef ik terdege natuurlijk
! Maar ben gewoon benieuwd wat de kenners vinden van dit model en wat er ‘leeft’ rondom het merk Omega en dus ook Breitling en Rolex ? Adviseren jullie mij nog naar een ander model te kijken van ander merk ? - Waar kan ik het beste tot aanschaf overgaan ? Gewoon een van de bekende webshops in Nederland (heb mijn IWC bij Lex Watches aangeschaft, tot volle tevredenheid over alles eigenlijk, maar die leveren geen Omega), of in het buitenland (kom veel in de US bijvoorbeeld; recent cruise door Bahama’s gedaan en daar word je echt doodgegooid met prachtige horloges, maar ik twijfelde of de prijzen wel zo goed waren) ? Ik zag dit model op William Wien Watches staan, die kom ik hier ook op het forum vaker tegen, die is ook betrouwbaar ?
Alvast dank !
Hoor graag jullie tips/adviezen; ben nog leek in de horloges, maar ik begin volgens mij een beetje verslaafd te raken
!

wat een geweldige klokken zitten er tussen zeg!:~ maar laat je je vooral niet gek maken:D