Hierbij de laatste beeldjes van de horloges van Mick.
Ik ben geen fan van die strepen/zandloper over de dial maar ik vind hem verder heel mooi. Mooie kastvorm ook.
En mooie foto’s!!!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Fraaie beelden! (tu)
SuperC Schreef:
Joh, Rich…je zou bijna denken dat je iets met
fotografie doetMooie beelden van een mooie klok :~
…moi? naaahhhhhh 
Het horloge van Mick is top, laat maar komen die foto’s!
idd mooie foto’s, en een supermooi horloge(tu)
mooie plaatjes Rich (tu)
Mooie beelden kast vind ik erg mooi
De wijzerplaat vind ik minder
Ik vind het een hele prestatie, en voor een eerste product best een aantrekkelijk horloge.
Vwb de foto’s. Ik vind persoonlijk dat wanneer je beide modellen op de gevoelige plaat zet, beide horloges tot op de seconde gelijk moeten lopen.
Mooie foto’s Rich!
Erg gaaf !!
En kerst komt er aan 
Mooie foto’s hoor. Waar blijft die groepsfoto nou?
Ik vind hem mooi, vooral het ontwerp van de kast spreekt mij heel erg aan. Heel bijzonder! Chapeau Mick!
Vraag mij meteen af hou dit horloge eruit zou zien met een iets meer “G-10” achtige wijzerplaat.
(voor een idee volg dit linkje
http://www.angelfire.com/theforce/timeline0/cwc.html
)
Is opbouwend bedoeld, want ik vind jouw ontwerp zoals het nu is ronduit mooi en kloppend. Een moderne, robuuste interpretatie van een vintage horloge.
Grote klasse! (tu):}
Prachtige foto’s van een evenzo prachtig horloge. Bij het model met de zwarte wijzerplaat zou een zwarte datumschijf mi mooier zijn cq minder storen. Maar goed evt. is dit makkelijk te veranderen.
LeenV Schreef:
Prachtige foto’s van een evenzo prachtig horloge.
Bij het model met de zwarte wijzerplaat zou een
zwarte datumschijf mi mooier zijn cq minder
storen. Maar goed evt. is dit makkelijk te
veranderen.
Persoonlijk vind ik dat het witte van de datumschijf het juist net iets minder kaal maakt, maar mocht een klant er nadrukkelijk om vragen, dan kan ik dat gewoon regelen tegen een kleine meerprijs 
Max Kool Schreef:
Ik vind hem mooi, vooral het ontwerp van de kast
spreekt mij heel erg aan. Heel bijzonder! Chapeau
Mick!Vraag mij meteen af hou dit horloge eruit zou zien
met een iets meer “G-10” achtige wijzerplaat.(voor een idee volg dit linkje)
Is opbouwend bedoeld, want ik vind jouw ontwerp
zoals het nu is ronduit mooi en kloppend. Een
moderne, robuuste interpretatie van een vintage
horloge.Grote klasse! (tu):}
Gelukkig valt ie in de smaak!
Ook een mooie plaat inderdaad, heeft wel wat raakvlak ook met de Wijzerplaat van het Mooren horloge. Ik wilde echter toch nèt iets specialers maken van de wijzerplaat.
Heb er ook nog een wristshot van erg gaaf horloge zeker totaal iets nieuws… goed gevonden en erg mooie kwaliteit.
ik vind de witte echt gaaf…
Kleur van de wijzers lijkt (op de zwarte wijzerplaat) bij bovenstaande foto’s nogal verschillend. Iemand iets te enthousiast met het foto-bewerkingsprogramma geweest? Ik vind die wat wittere lume wel mooier!