Na mezelf te hebben voorgesteld gisteren, zoals beloofd nog wat foto’s van mijn LEDs
Drie dames modellen, boven een Microsonic, midden mij onbekend waarschijnlijk ook Microsonic en onder een Timeband/Fairchild of ze nog werken niet bekend.
Na mezelf te hebben voorgesteld gisteren, zoals beloofd nog wat foto’s van mijn LEDs
Drie dames modellen, boven een Microsonic, midden mij onbekend waarschijnlijk ook Microsonic en onder een Timeband/Fairchild of ze nog werken niet bekend.
Aparte verschijningen. Ik ben zelf onbekend met leds, in zoverre dat ik me er (nog?) niet in heb verdiept.
Is dit de enige interesse voor wat betreft horloges? Zo ja, dan wens ik je sterkte op dit forum. Dit forum kan nogal een rollercoaster gevoel veroorzaken.
Eigenlijk wel 🫣, en van mijn grail watch worden de meeste hier ook niet vrolijk van geloof ik… HYT H1
Maar lees de rest met veel plezier en 'n interesse hoor
Deze heb ik wel eens voorbij zien komen en vond het aangenaam om naar te kijken. De prijs vind ik dan wat minder aangenaam .
3 zelfs
Ah hier zijn ze dan. Zeer unieke horloge’s, had deze nog nooit gezien. Zeer fijn