Nog wat leuks met pasen gedaan?

Ik heb iets gevonden en in de tuin gehangen:

http://postimage.org/image/kvn1t8jo/full/][img]http://s3.postimage.org/44hkrmbmk/P1170018.jpg[/img

Je wilt niet weten hoelang ik moest wachten om de wijzers zo te krijgen…
Helemaal niet. Puur toeval!

Ja, ik was jarig en heb een horloge gekregen.
welliswaar zelf uitgezocht, besteld en afgehaald, maar mijn dochter heeft het nog eens ingepakt en namens de familie kado gedaan.

Evt. al bekend uit andere topics, de Prometheus Blue Jellyfish.

Helemaal blij.

Heerlijk van de zon genieten op de camping in Zandvoort.
Paar dagen helemaal niets gedaan,alleen wat lezen en luisteren.

gr Ron

Naar Aken geweest, maar geen juweliers gezien met horloges in de etalage wel met veel sieraden. :frowning:

Ik zit lekker op Texel met mijn vader en de rest.
Mooi weer, lekker niets doen en een beetje buiten zitten (tu)
Proost! :)-D

Ik was even in Bredevoort bij Jan Ubbels:

Ziehier
http://www.horlogeforum.nl/read.php?20,207812,289887#msg-289887/

Mooie zaak, geweldige service!

Alleen in de tuin zitten/liggen genieten van de zon en maandag gewoon gewerkt.

Oa mijn horloges in een leuke Paas-setting gefotografeerd:D

Gisteren in het dorp waar wij toeven een (kantoor)boekwinkel binnen gelopen. In een soort opkamer stonden boekkasten met daarbovenop boeken in plasticfolie. Opeens zag ik “Swatchissimo” 1981 - 1991. Spiknieuw. “Hebbu dat al 20 jaar in uw winkel liggen?”. “Ja. We hebben ook boeken die hier al 100 jaar liggen.” :lol: Rare jongens, die Helvetiers.

De dorpelingen hebben dit uitzicht. Dan kijkt het ook niet op 100 jaar.

Betaalde je ook de nieuwprijs van 20 jaar terug?

Rustig weekend gehad… Vrijdagavond naar Hooverphonic in Tivoli, zaterdagavond naar Katzenjammer in Tivoli, zondagavond en een flink deel van de maandagochtend naar Wipneus & Pim in de Azotod, en maandag ter opluistering van de Utrecht Marathon ruim zes uur aan één stuk samba gespeeld met onze sambaband op de Tolsteegbrug. Gisteren een dagje heerlijk helemaal niets uitgevoerd. :slight_smile:

astonmartin Schreef:

Betaalde je ook de nieuwprijs van 20 jaar terug?

Ik geloof het wel. Er zat een oud plakkertje op, 69,50 frank, en dat is wat ik betaald heb.

Hennie Schreef:

Naar Aken geweest, maar geen juweliers gezien met
horloges in de etalage wel met veel sieraden. :frowning:

Waar dat dan in Aken? Ik heb daar mijn horloge gekocht, redelijk in het centrum (bij 't winkelcentrum waar de Elissenbrunne ook licht en die vierkante glazen kubus (cafe’tje)…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Meegedaan met de GPA osterregatta op St.Peter-Ording in Duitsland.
Een kitebuggyrace voor het Deutsche meisterschaft.
Het was een gezellig weekend.
Mijn vriendin is derde geworden bij de vrouwen en is dus met een beker thuisgekomen.
:slight_smile:

Rond om de Dom van Aken…:slight_smile:

Hennie Schreef:

Rond om de Dom van Aken…:slight_smile:

Daar is inderdaad niet veel, behalve een heel uitgebreide theezaak, een winkel met veel Märklin en RC spullen en als je het pad naar beneden loopt, een paar winkel met heerlijke Nubis printen :smiley: