Nog wat leuks om op te wachten: Seiko 4004

Een leuke Seiko quartz met 0903 caliber uit 1975. Het prijskaartje zit er nog bij :slight_smile:
En nu begint ook met deze het lange wachten…

Een plaatje van het uurwerk, voor zover ik begreep één van de laatste calibers voordat de echte grote massaproductie quartzgolf begon en één van de laatsten met een apart batterijdekseltje.

En twee plaatjes van de verkoper :slight_smile:

Ebay is leuk, maar het wachten is niks…

:slight_smile:
EBay kan erg leuk zijn :slight_smile: Ik let ook veel op Duitse advertenties, dat scheelt veel Engelstalige concurrenten :slight_smile:

Mocht je hem ooit moeten laten gaan, ik heb belangstelling, houdt het in gedachten :slight_smile:

schitterend. Mooie klok. het lijkt op de laatste net of de kroon mist, of heb ik teveel op?

Je hebt teveel op, kijk maar naar foto 1 en 2.

Hij is compleet hoor :slight_smile: foto 1 is trouwens een willekeurige foto van internet.

jan, ik heb het ook over foto3 en je ziet, er zit al een willekeurige foto van internet tussen! :slight_smile:

Die foto van het uurwerk had ik er even bijgezocht ja. Voor het uurwerk :slight_smile:

Ah daar heb ik dank waarschijnlijk overheen gelezen.

Seiko heeft wel meer modellen waar de kroon onder de behuizing valt. De Darth Vaders die ik heb, hebben het ook.

Nou hij is binnen :slight_smile:
Het is gewoon een nieuw horloge! Superschoon en geen krasje te zien. Vlekjes die op de foto’s te zien zijn, zijn het resultaat van mijn vettige vingertjes :slight_smile:

Mooi, is dat een sunburst effect?

Lijkt er wel een beetje op. In het midden is ie wat lichter dan aan de zijkanten. Maar het effect is eerder verticaal dan rond, zoals bij een sunburst wijzerplaat.

Mooi zeg! Gefeliciteerd met de nieuwe ‘nieuwe’ aanwinst(tu)

Nog even gemaild met de verkoper, ik miste wat in het pakketje. Ik krijg alle reserve schakels van het bandje nog nagestuurd :slight_smile:

Like! :slight_smile:

Wát een snoepje! :~:)