Nogmaals een gouden aanwinst!

B)

En eentje in het staal: de nieuwe Regatta 2006!

Groeten,
Jörgen

errug gaaf jorgen. had deze een keer in parijs gezien en zag er echt gaaf uit.

die regatta is ook super. is dat de kast van de 1950?

Alle twee prachtig , de onderste vind ik net een tikkie mooiere wijzerplaat hebben en die blauwe wijzer natuurlijk topppie.

Groet Peter

Wat vind ik Panerai toch prachtig, maar ik vind de onderste het mooiste, die strakke stalen kast en die typische becijfering doen me echt wat.

Mooie klokken!
Is dat nou een carbon wijzerplaat van die geelgouden?

Post je aanwinsten ook op DZVL!!! :smiley: laat je niet weerhouden door Steef!

Jorgen mooie aanwinsten!

Ben vooral onder de indruk van de gouden.
Hou normaal nooit van goud maar heb eens een geelgouden Panerai omgehad en de kwaliteit van de kast was echt prachtig.

Oei oei oei! Sorry Jorgen, ik vind de bovenste zo lelijk dat het bijna mooi is :smiley: Bijna…
Maar die Regatta vind ik dan wel weer erg aardig. In ieder geval gefeliciteerd met je aanwinsten, ik waardeer echte verzamelaars altijd zeer.

bedankt voor de leuke reacties, had ik niet verwacht bij die gouden B)

@ Tom,

Dit is de wijzerkast in de “1950” style

@Karel

Ja dat klopt, die wijzerplaat is van carbon.
Ik moet eerlijk zeggen dat vooral die geelgouden Panerai absoluut niet goed overkomt op een foto.
In het echt is die vele malen mooier

niet verkeerd (tu)

joost

Dit bedoel ik nou, dit is hetzelfde horloge als die ik bovenaan heb geplaatst.
Het horloge komt hier heel anders over!

Ik vind ze echt geweldig, beide!

Mooie aanwinsten Jorgen. (tu) (tu) (tu)
Ik krijg mijn horloges ook nooit zo mooi op de foto als dat ze in het echt zijn, de belichting doet veel.
In het echt is een horloge altijd mooier en anders (3D).
Bij de carbonwijzerplaat zie je goed het verschil tussen de eerste foto en die op je laatste post.

Wederom twee fraaie aanwinsten in je toch al indrukwekkende collectie. Er zullen er op de wereld slechts weinigen zijn met eenzelfde collectie Panerai’s.

De foto van de gouden laat het horloge niet helemaal tot zijn recht komen, lijkt me zo. Zijn er meerdere modellen gouden Panerai’s op de markt gebracht??

gr,
Hans Mennink

Ja die zijn er.

Nog een Luminor Marina maar dan in het witgoud (heb ik ook in mjin collectie zitten B)
En dan zijn er verschillende uitvoeringen van de Radiomir in het goud uitgebracht., waaronder die met
het eigen uurwerk, waarvan is gezegd dat ik hem eind juli/ begin augustus toch eindelijk geleverd krijg!

Die blauwe seconde wijzer maakt het wel helemaal af in mijn ogen. Veel plezier ermee.

Ik vind ze in het echt mooier dan op de foto maar daar zien ze er al mooi uit
heel veel plezier met je aanwinst
en plaats ze maar op dzvl we snoeren ze de mond wel

Ik hoop ze over 2 weken in het echt te zien :slight_smile:

Gouden horloges kunnen mij niet echt bekoren maar WOW die Regatta is echt adembenemend. Ik zou graag je hele collectie bij elkaar op de foto willen zien, en ik denk dat ik niet de enige ben. I envy you :wink:
In ieder geval veel plezier ermee.