Kan iemand mij helpen? Ik snap niet hoe het komt dat ik nogsteeds trustlevel 1 ben , dit terwijl ik zeer actief ben op de forum
Nog 200 dagen bikkelen dan heb je godenstatus
Dan zal die niet gelijk naar tl3 gaan toch? Ik lees in de forum dit al bereiken in 3 maanden
365 volle dagen nagels bijten. En de wereld verandert.
Ga er van uit dat je het eerste jaar level 1 blijf, maar daarna hang er vanaf hoe actief je bent volgens de voor ons onbekende algoritme.
Lezen alleen is niet voldoende. Je mag reageren, posten, liken, en topics aanmaken. Met alleen passief lezen ga je baard van groeien.
Als je dit topic heb gelezen begrijp je enigszins hoe het in zijn werk gaat.
Welterusten voor straks en morgen gezond weer op.
Als je actief mee doet, dus niet alleen leest, dan word je volgens mij na een jaar TL2. Geen godenstatus, maar dan mag je als actief lid b.v ook verkopen en nog wat dingen meer. TL3 gaat nog weer een stap verder. Maar… als je gewoon actief je hobby beleeft en mee doet komt het allemaal vanzelf.
Zonder avatar duurt het langer
Dat zou best kunnen…
En elke dag een pizza pepperoni eten
Zeker ja; je moet er wel iets voor over hebben…
Kan als je actief bent volgens mij.
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
Ook 's nachts nog posten is een voorwaarde.
meer gym masters verslaan dan ga je elke x een level omhoog totdat je ze allemaal hebt verslagen, gotta catch em all
Ik zit er zelf ook meer inderdaad. Al een jaartje redelijk actief en ik mag nog steeds geen reacties plaatsen in de ervaring met en / verkoop en gezocht topic plaatsen…
Geduld is een schone zaak, ik ontvang vast en keer een bericht dat ik een andere status bereik. Tot die tijd is er nog genoeg te beleven op HF.
31 augustus 2023 is nog geen jaar ehh!
Al een jaartje actief, sinds augustus geregistreerd lid
Ja, niet registreren helpt niet ehh
Laatste nieuws al gehoord? Als je een vlag aan je broek krijgt duurt het nog langer!