Nomdeplume1

Fijne deal met Tom achter de rug. Snelle betaling, perfecte communicatie, kortom helemaal zoals het hoort! Tot de volgende @Nomdeplume1!

1 like

Gewoon goeie koper! Aanrader!

1 like

Ook hier prima ervaring gehad met tom

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan Tom. Heerlijk duidelijke en aardige communicatie! Prettig zaken doen met Tom!

1 like

Mooie sluiting overgenomen van Tom. Prettige communicatie, vlotte afhandeling. Helemaal top, die @Nomdeplume1!

1 like

Onlangs een mooie Polar overgenomen van Tom. Erg prettig contact, correcte afhandeling en een supermooi horloge. Helaas geen klik, dus hij was snel weg. Maar dat lag niet aan Tom :wink:.

1 like

Vanavond mijn echte Grail opgehaald bij Tom alias @Nomdeplume1. Een super energieke, enthousiaste en gastvrije kerel die nu hopelijk ook weet wat hij echt wil. Het horloge was zoals beschreven: TOPSTAAT en meer dan full-set. Absolute aanrader! Een fantastische GMT Master II 16710 die nooit nooit nooit meer weg gaat (zegt de über flipperaar :joy::joy::joy::joy:)…

1 like

Vandaag een Omega Seamaster opgehaald bij @Nomdeplume1. Zowel de communicatie, afhandeling en de gastvrijheid waren super. Een zeer geslaagde eerste aankoop via dit forum.

Jubilee-bandje verkocht aan Tom. Duidelijke communicatie, snelle betaling - alles volgens het boekje. Aanrader!

1 like

Vandaag een pakketje met horloge tijdschriften mogen ontvangen van @Nomdeplume1. Prettige communicatie en het pakket zeer netjes verpakt. Zeer tevreden met deze transactie. Dikke duim omhoog!

1 like

Gisteravond @Nomdeplume1 over de vloer gehad. Tom is een aardige gast, mega-enthousiast en een aanrader om zaken mee te doen. Deal with confidence :+1:

2 likes

Vandaag een prachtige vintage overgenomen van Tom ofwel @Nomdeplume1. Fijne en snelle communicatie, staat van het horloge conform omschrijving. Paar mooie banden op de koop toe gekregen, en leuke afspraak gehad. Wat wil je nog meer? Bedankt Tom!

1 like

Mooi (volgens mij gloednieuw) Perlon bandje overgenomen van Tom / @Nomdeplume1

Bandje staat super op mijn vintage Glycine Combat :sunglasses:

Lekker vlot en soepel afgehandeld.
Dank je wel Tom!

2 likes

Hoi Tom,

Ik ben geïnteresseerd in het eerder door jou aangeboden horloge dat je enige tijd geleden bij Wesselink hebt gekocht. De rvs Seamaster de Ville. Ik zie graag je reactie tegemoet.

Gisteravond mijn horloge verkocht aan Tom / @Nomdeplume1 .

Dit is zeer correct, snel en vriendelijk verlopen. Geen gezeur of problemen, maar duidelijk/helder en komt zijn afspraken stipt na. Daarnaast nog een leuk onderhoud gehad over onze horloge hobby.

Tom is dan ook de ideale betrouwbare koper voor je horloge. Bedankt Tom.

1 like

Gisteren van Tom /@Nomdeplume1 een Omega Seamaster 300 M Chronometer overgenomen. Tom is zeer duidelijk in de communicatie en een man die weet waar die over praat. Leuk gesprek gehad en uiteindelijk de Omega overgenomen, waardoor er voor mij een jongensdroom uitkomt. Ik kan je niet genoeg bedanken Tom! Tom kun je blind vertrouwen en staat symbool voor de top mensen die op HF dagelijks bijdragen.

3 likes

Al enkele zeer fijne deals met Tom achter de rug. Snelle betaling, perfecte communicatie, kortom helemaal zoals het hoort! Tot de volgende @Nomdeplume1!

2 likes

Zojuist een horloge opgehaald bij Tom nav mijn gezocht advertentie. De deal verliep vlot en prettig.
Ik kan @Nomdeplume1 van harte aanbevelen om zaken mee te doen! :+1:

1 like

Van @Nomdeplume1 (Tom) een horloge overgenomen. Dat was een uiterst prettige en soepele ervaring. Aanbevolen!

1 like

Vanmiddag een goede transactie gehad met @Nomdeplume1 !

Lekker vlot verlopen allemaal, nog bedankt voor de koffie :+1:

1 like