Stowa Antea?
Niet eerder gezien, erg mooi! Maar niet 100% mijn ding.
Heb idd een Nomos 738 overgenomen hier op forum voor net iets meer dan €1000. Is 50% van je budget. Gewoon het forum in het blauw in de gaten houden.
Inderdaad, Nomos blijft toch gewoon de beste Nomos, ook onder de 2000 euro.
Thanks voor de input!
Dude!

Een Nomos Club Campus 36 heb je voor 1300 Euro als je 'm direct bij Nomos koopt, de Club 38 is 1400 ballen.
Warrig verhaal. Scoor gewoon die Nomos.
Alternatieven? Stowa Partitio, Stowa Antea.
Waarbij, de Club is robuuster met 100m waterdichtheid.
De beste Nomos is gewoon een Nomos. En nee, Junghans is geen vervanger, ook al maken ze coole horloges.
Bedankt voor je reactie, Ik ga binnenkort kijken waar ik een kan passen.
Kopen op afstand is het devies als je niet heel mobiel bent of in de juiste stad woont, je breekt je nek niet over de Nomos dealers. Gewoon bestellen die handel, en als het niet bevalt kun je 'm na het passen omruilen indien je 'm niet gedragen hebt.
Er zit een Nomos dealer in Utrecht (Van Bruggen Juwelen), Ace Jewellers in Amsterdam doet Nomos, er zit er nog eentje in Ahaus, vlak over de grens bij Enschede (Goldschmiede Engels), en Aalbers doet Nomos bij Arnhem, in Velp.
Waarbij, de tent in Utrecht is uiterst sympathiek. Engels in Ahaus ook.
Overigens: @Drebin heeft gelijk. Farer is cool.
Als je op dit moment op hun site kijkt vind ik eerlijk gezegd ook een paar horloges binnen je budget die het overwegen waard zijn:
Ik ben binnenkort in Utrecht dus zal daar even langs gaan! Thanks!
Zeker naar gekeken maar dan kwam ik op Quartz uit en dat wil ik niet. Wel een mooi horloge in te zien!