Ik ben op zoek naar een leuk horloge wat ik als dress watch kan gebruiken. En toch een beetje sportief oogt. Nu kwam ik hier op het forum een aantal keer een Nomos club tegen. En dit vond ik erg mooi overkomen!
Plaatjes uit de catalogus van Nomos.
Nu is dit horloge nu meer dan wat ik uit zou willen geven voor een horloge op dit moment. Maar wil er zeker voor sparen. Hebben jullie nog leuke ideeën voor een leuk dress georiënteerd horloge? Mag zowel nieuw als vintage zijn en maximaal €2.000.- maar minder is alleen maar mooi.
Misschien verwoord ik het verkeerd maar ik geef aan dat het voor nu te veel is maar dat ik er voor ga sparen. Meer dan €2k wil ik niet uitgeven voor een horloge. Maar als je wat moois voor €800,- hebt dan hoor ik het ook graag!
Oké duidelijk . Ik zoek een horloge tussen de 36 en 40 mm. Duits of Zwitsers spreekt mij erg aan. De kleur van de wijzerplaat mag wit, zwart of blauw zijn. En het mag best clean overkomen. Niet te veel complicaties.
Gewoon lekker voor de Nomos gaan! Dat is toch wat je aandacht trok en dus wat je eigenlijk wil, volgens mij. Beetje extra werken en geld opzij leggen. Aanschafprijs is te overzien, toch? Succes!