Nomos Glashütte

Ik heb zojuist het boekje over de Nomos Tangente uitgelezen, zeer informatief! En omdat er nog 1 boekje over is heb nog maar eens een foto’tje gemaakt van mijn Nomos, hij blijft mooi :):

Mooi tijdloos ontwerp.
Ik ben in afwachting van eenzelfde horloge, maar dan de handopwinder met Peseux uurwerk.

gr,
Hans Mennink

prachtig door zijn eenfout…

Ik kan niet achter blijven, mijn Nomos Orion:

Mooi met die geblauwde schroeven.
Ik zit zelf aan een Stowa te denken ook prachtig.

En hier nog een NOMOS! :smiley:

Ik zit ook aan een Stowa te denken! :wink:

En eerst nog in het doosje:


Geen eigen foto…

Mooi spul he?

hans

idem dito (ik vermoed dat er zo’n 25-30 personen over de aanschaf van Stowa aan het denken zijn)

super (tu)

Mooi klok… jammer dat ie voor mij n maatje te klein is.

mooie strakke foto (tu) die kan ik tijdens het wachten mooi als wallpaper gebruiken :wink: (tu)

eenfout ? een fout ja :S eenvoud is het volgens mij :wink:
sorry voor dit mieregen##k maar kan niet tegen dat soort spelfouten

ik ril daar ook wel eens van. een d. ipv een t. dt in de verleden tijd en zo.

brrrr.

David, sorry, je hebt gelijk. Ik kan er ook niet tegen, maar niet iedereen beheerst zijn Nederlands even correct als jij. Als je daarover valt, wijs mij dan een bericht aan, dat foutloos is geschreven! Laten we het er maar ophouden dat het om de inhoud gaat.
…dus niet meer mieren##ken!

Helemaal mee eens RHV, dit is een horloge forum en geen ‘taalforum’. Komt ook vrij kleinerend over om een ander te wijzen op zijn/haar schrijffoutjes, dus van mij mag je hjet in elk gefal latuh voor wat het is. :slight_smile: :wink:

Inderdaad mooi tijdloos horloge, geef alleen de voorkeur aan MeisterSinger :wink: iets luxere uitstraling vind ik

groet
David