Nomos ( JLG van Eijden.)

Adverteerd al 7 jaar aktief op marktplaats

Adverteerd met ern Nomos 35 mm

Rekeningnummer : Nl 47rabo0311394914

Tel : 06-57429184

6 april gekocht, met smoesjes van ziekenhuisopname, nooit geleverd(

+1 helaas, te laat gezien

+2, hier ook helaas een slechte ervaring. Alleen ga ik er wel even achteraan.

Dubbele topic, maar ja, een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Hier nog een slachtoffer. Ik heb 2 paar merkschoenen en een jas gekocht op MP.
Hij noemt zich Jeroen en komt uit Amsterdam. Verder komen de bovengenoemde gegevens overeen.

Hij zegt dat hij het pakket heeft verzonden maar ik heb niets ontvangen. Aangifte van oplichting zal ik vandaag doen.
Ik adviseer jullie ook aangifte te doen en te melden bij Tros opgelicht. Bij genoeg slachtoffers wordt er actie ondernomen

Aangifte gedaan

Ik ook. Ik ben van mening dat we deze hopeloze kruimeldief kunnen traceren. Als we allemaal zoveel mogelijk informatie over hem kunnen delen, wil ik in ieder geval werk van maken. Ik denk namelijk dat hij vrolijk doorgaat op Marktplaats. Zijn we mensen die zijn adres hebben bijv? Ik ga er dan gegarandeerd langs…

Eerste van swindenstraat 373 a amsterdam,dat is wat hij mij heeft doorgegeven

Daar woont een dame met de achternaam van Dijen… komt verdacht veel in de buurt van Van Eijden of ben ik de enige?

Ook aangifte gedaan.

Ik heb een aantal gegevens. Hij heet Jeroen van Eijden. Zijn facebook komt overeen met zijn Whatsapp foto. Zijn e-mail is jeroenvaneijden50@hotmail.com.

Succes met het terugkrijgen van het geld

Online opgelicht? Naar je geld kun je fluiten - http://nos.nl/l/2175501

Joh, ik zie het ook als leergeld.
Al je zaakjes moet je op orde hebben in dit wereldje.

Maar we kunnen misschien verdere slachtoffers voorkomen. Minste wat je kan doen toch?

Thnxs voor de info

Hij mailt mij wekelijks dat hij er spijt van heeft. Beoofde oa afgelopen vrijdag 120 euro over te maken -helft van het totaalbedrag. Uiteraard heb ik niets ontvangen.
Maar vandaag ga ik de rest ontvangen hahah
Hij geeft steeds aan om iedereen die hij tot nu toe heeft opgelicht terug te betalen. Hij komt trouwens over als een fatsoenlijke nette man (gezien zijn taalgebruik enz).

Misschien niet helemaal volgens de regels, maar ik ben bezig zijn woonadres te achterhalen via iemand die bij de gemeente werkt :slight_smile: :wink:

Wordt vervolgd dus…

1 like

Ik zou dat soort info niet hier plaatsen, maar voor jezelf houden. Kan iemand zijn baan kosten :wink:

Laat maar even weten, ik heb niets ontvangen