Nomos limited ism ACE Jewelers!

Beetje dezelfde kleuren als dit

7 likes

Dit horloge kent een lelijke kleur rood, naar mijn smaak.

Van de site van Ace:

Als subtiele verwijzing hiernaar is de kroon gesigneerd met drie kruizen in plaats van het gebruikelijke NOMOS.

1 like

Dat zou dan een goede kandidaat voor een verklaring zijn geweest als het een Feyenoord limited was, maar dat is dus niet het geval. Denk dat van alle vele duizenden plaatjes met de kleuren zwart, rood en wit het stadschild van Amsterdam deze toch de meeste relevantie heeft :wink:

Overigens, mijn smaak is het niet.

1 like

Wordt er niet wild van, sowieso niet van amsterdam…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Heb ik niet vaak bij een Nomos maar bij deze toch een brrrr, niet mooi

Zelfs die kleuren lijken niet :wink:

Kijk dat is Amsterdam :+1:

Gelukkig is het een limited edition, dus de totale esthetische schade blijft beperkt. Maar Nomos moet dat niet al te vaak gaan doen…

1 like

Geboren Amsterdammer, ik was al enthousiast maar toen kwamen de foto’s. Nope.

1 like

Al 17 jaar ‘nieuwe’ Amsterdammer, man van een Amsterdammer en vader van twee Amsterdammertjes, maar nee, dit heeft een te hoog Ajax giftshop gehalte wat mij betreft. Misschien hadden ze iets kunnen doen met de Amsterdamse School? In ieder geval weet ik niet zo goed waar je die minimalistische stijl van Nomos in Amsterdam kunt vinden…

2 likes

Niet mooi, lijkt wel een modelletje van twsteel…

ACE & Nomos doen een HODINKEE’tje? Andere kleurtjes, beperkte oplage en +17% op de prijs? :joy:

Ik ben er niet kapot van, het horloge niet en deze kleurstelling niet.

1400 is toch de normale prijs voor de Club Campus met zichtbodem?

1 like

Inderdaad, zie het nu ook. Dacht dat 1200 de all-in prijs was.

+17% voor een saffieren zichtbodem :joy:

1 like