Nomos limited ism ACE Jewelers!

Yes, gaaf ding! Net via de monochrome nieuwsbrief de mooie plaatjes-review gelezen. Mooie kleurcombi vind ik (denk ook bv aan aquis red limited, vind ik ook :ok_hand:) . Nu is het de “Amsterdam” en de kleuren refereren aan de Amsterdamse vlag.

Zou de naam en deze verbintenis met de kleuren je weerhouden als je hem toch mooi vindt?
(Stel je bent Rotterdammer? :joy:)

7 likes

Ik vind hem gaaf, als niet-Amsterdammer.

2 likes

:joy:ik niet, als Amsterdammer.

8 likes

Ik trek het sowieso altijd slecht als er zowel Romijnse als Arabische cijfers op een wijzerplaat staan, wat in deze kleur nog een stukje erger wordt.

6 likes

Ik niet, als niet Amsterdammer.

Zo, alle smaakjes gehad!

3 likes

Hier is zoveel mis aan, dat ik er niet eens aan begin.
Het positieve is sneller klaar: het is weer ‘wat anders’.

1 like

Was prima geweest als het een model was zonder de California dial… :frowning:

Dat had ik ook met een ander Nomos model met soortgelijke wijzerplaat, maar toen ik m in het echt zag was ik wel om hoor. Staat op de wishlist. Van deze vind ik de kleur minder.

Vind hem niet mooi, maar zou hem sowieso niet kopen ivm het 020.
Heb gewoon niks met Amsterdam.

2 likes

Zo vanaf de plaatjes vind ik hem niet mooi. Het rood is mij wat te hard met het blauw. Misschien maar eens in het echt gaan bekijken.

Alleen de achterkant is het aanzien waard.

1 like

Ik vind 'm mooi, niks mis mee :slight_smile:

Niet mooi naar mijn mening .
Hadden ze maar een Amsterdammertje gebruikt als secondewijzer :rofl:
Ik zou niet weten wat er nu zo Amsterdams is aan dit horloge

Ik vind het ook niet echt wat. Het wit komt mij teveel naar voren.

Maar, ¿Cuánto cuesta

Wat een lelijk ding.

Combinatie Romeinse en Arabische cijfers vind ik afschuwelijk, en waarom zou je met reclame van Ace op je horloge willen lopen, ook al is het aan de achterkant.

Pffff…lelijk :zipper_mouth_face:

Mhew.

Ik vind het een mooi, sportief ontwerp! Verrassend om te lezen dat veel mensen ‘m niets vinden :blush:

Heb helaas niets met amsterdam, maar Nomos kennende zal dit er wel veel verfijnder uit zien om de pols dan op die plaatjes.

1 like

1400,-

Leuk om de meningen te lezen. Ik houd er wel van, al zal ik hem niet aanschaffen hoor!

1 like

De kleuren van het stadsschild van Amsterdam? :thinking:

wapenschild_amsterdam_72dpi

2 likes