Nomos only

Begrijp ik, gaat mij ook mede om de look op staal zonder endlinks.

1 like

Ja, en dan vind ik het op zich geen lelijke band, maar de combinatie met de Club vanwege de grote afstand tussen band en kast nog steeds niet geweldig. Daarnaast zou een tapse band mooier staan bij dit horloge, vermoed ik.

1 like

Helemaal eens, ik zit nog hiernaar te kijken omdat dan het effect van open in de band terugkomt bij de open lugs, maar weet niet of ik een open band mooi ga vinden.


Forstner ladder

2 likes

Ik gok dat ik daar ook “dit kan echt niet” op ga stemmen :sweat_smile:

3 likes

:joy: en morgen weer terug op leer, canvas of perlon

2 likes

Die band heb ik, maar geen Nomos.

1 like

Ik had jouw post gelezen inderdaad :+1:t3:

1 like

Nomos day!

11 likes

Morgen stelt nomos een nieuwe uitgave voor. Afspraak om 12.00h

6 likes

Nieuwe modellen Ahoi Neomatik, “Sky” en “Sand”: 38,5 mm met datum.

19 likes

Jaaa ik mag binnenkort ook meedoen hier!
De Club Campus stond al op mijn wishlist, maar toen ik zojuist een mooie deal voorbij zag komen kon ik het niet laten… er zal nu wel wat met pijn in het hart uit het horlogekistje moeten, maar dat hoort (helaas) ook bij deze hobby. Twee weekjes oud en ongedragen, een Absolute Gray 38mm:

24 likes

Kruispostje om ook hier mijn NA te presenteren. Mijn 2 de nomos, en iets helemaal anders dan mijn club. Blij mee.

37 likes

Ik vind die sky wel gaaf. Neomatik als in hun hun meer kostbare automatische uurwerk? Hebben we meen ik niet eerder in 38mm met datum gezien toch? Mooie trend die van mij door mag zetten.

Wow. Echt geweldig. Anders. Mooi design. Nomos. Topklasse!

1 like

Prachtige aanwinst. Geniet ervan.

1 like

Mooie uitgifte weer van Nomos!!
Het is dat ik al een schitterende Ahoi heb, maar ik vind die Sky toch wel zeer geslaagd!

Ook weer mooie nieuwe aanwinsten heren, gefeliciteerd!! Die club is altijd een goede keus, maar de Tetra mag er ook zeker zijn. Hij kleurt mooi bij je huid!!!

Bedankt Tom. Die plaat is echt zo mooi irl. Beter dan verwacht.

1 like

Bedankt :slightly_smiling_face:

1 like

Heel bijzonder horloge, zowel qua vorm als kleurstelling. En dat bedoel ik positief. Geniet ervan!

1 like

Bedankt Vincent :pray:

1 like