Nomos only

Some hate it, some like it… een nieuw ‘only’ draadje. Dit keer voor de Nomos.
Ik trap maar af met een paar foto’s van mijn Nomos Tangente Urushi uit 2006.
Duitse techniek met Japanse ambacht…
Meer informatie op de site van clubnomos

Mooi hoe het goudstof oplicht als sterren aan de hemel…

62 likes

Erg mooi! Maar voor mij moet een Nomos altijd een witte wijzerplaat hebben op de een of andere manier. Ik hoop zelf ooit nog een tangente ooit in de collectie te kunnen plaatsen.

1 like

Ik zou de NL editie wel willen hebben, enig idee waar nog te vinden?

1 like

I’m in!



22 likes

De Zürich… Like. Zou maar moeten gaan sparen voor de weltzeit versie…

Ook over gedacht in het verleden, maar toch minder dan de gewone Zürich met de strakke lijnen.

zou vooral via dit forum of vergelijkbare fora in Nederland te vinden moeten zinn, maar of die dan ook te koop zijn.

Schitterende uitvoering!

Het is inderdaad een wat minder strakke wijzerplaat. Maar vind gekozen ‘oplossing’ mooi.

9 likes

15 likes

Tangomat norma en Tangente nl-editie

[URL=http://s497.photobucket.com/user/Tobias-photos/media/DSCN8174_zps6c081675.jpg.html][/URL]

4 likes

Sinds vanochtend ben ik bezitter van deze Tangente Sport Index. Wat een ongelofelijk fraaie horloges, maar je moet ze in het echt zien om het te begrijpen.

20160903_135307

Alpha manufacture uurwerk
20160903_135108

14 likes

Andere fora, geen idee. Ben nieuw in deze leuke wereld.

Op de foto maakt hij al behoorlijk veel indruk! Prachtig.

Wat een absurd mooi klokje zeg!

Gefeliciteerd! Veel plezier met je nieuwe aanwinst

http://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/6/3/63bc645b05e5bb6120e34258f1ff54b5f6680b8f_1_666x500.jpg

Even een gerecycled plaatje uit een eerder topic. Veel te weinig wristtime, maar blijft een prachtig horloge (Orion Polar), mijn vrouw draagt haar ‘33 tangente’ stuk frequenter.

1 like

Ik heb nu een paar jaar een basic Tangomat; Erg blij mee nog steeds
Dresswatch met een knipoog

7 likes

Ik wil deze stiekem wel (weer)

De Orion Weiss 38. Iets wat trouwens @anon50762135EV al voorspeld had…:disappointed:

7 likes

Mag de Zurich dan ook blijven?