Nomos only

Beschikbaarheid van deze nieuwe Club Campus modellen is wel beperkt. De dealers in NL ben ik rondgebeld maar helaas. Wempe in Bremen en Hamburg ook helaas pindakaas. En online staat een levertijd van 2mnd voor.

1 like

Daar krijg je dan wel een met de hand geassembleerd uurwerk voor. Dan valt 2 maanden toch wel mee?

2 likes

Is nog altijd veel korter dan de wachttijd van 2 jaar voor mijn Dingemans Jumping Hour.

Alhoewel Nomos niet de grootste producent is zie ik toch wel het verschil tussen een Made-to-order Watch en de +20K exemplaren die in Glashütte worden afgeleverd elk jaar. De marketingmachine draait op volle toeren. Verbaast mij een beetje dat je dan niet je dealers goed voor ziet.

Wat eigenlijk nog altijd niet erg veel is gezien het relatief grote gamma. Ik was een tijdje op zoek naar een Club en ben uiteindelijke gegaan voor een tweedehands exemplaar omdat ik de oude versie toch mooier vond, maar de nieuwe Club 703.1 ging regelmatig online naar een levertermijn van 6 maanden…

EDIT: momenteel ook al weer 3 maanden :sweat_smile:

1 like

Al wandelend :grin:

23 likes

Al zittend… :smiley:

20 likes

:joy:
Ongelooflijk… Nomos horloges kun je dus op alle mogelijke manieren dragen. :upside_down_face:

1 like

Zo clean en daarom zo mooi!

1 like

Ik ben vandaag toch eens wezen passen.

De Tangente en Orion kende ik wel, maar was ik eigenlijk vergeten hoe die in 35mm op de pols vallen. Als dresser vond ik de 38mm Tangente zelfs aan de grote kant.

Maar de Tetra was toch een verrassing!

27,5mm vs 40mm

35mm

17 likes

Zo’n 35mm Tangente vond ik qua maat echt perfect. :+1:

4 likes

Het Oktoberfest zit vandaag ook weer om de pols.

13 likes

Mooi op tijd… :grin:

Het Oktoberfest valt grotendeels in september en voor bier is het altijd het juiste moment :wink:

1 like

Op zeker dat er een nieuwe kleurstelling Worldtimer aankomt:

Insta teaser voor W&W:

7 likes

Nog steeds die je iets van 10 jaar geleden van mij hebt overgenomen Bas?

Had deze trouwens nog in de mail:

Er komt dus ook iets met goud aan!

4 likes

Nog altijd dezelfde. Ik kan er geen afscheid van nemen.

2 likes

.Anders weet ik nog wel een koper …

1 like

Bingo!

21 likes