.Anders weet ik nog wel een koper …
Is dat net zoiets als goud?
Tof ![]()
Dat is een mooie world timer versie! Die had ik nog niet gezien. ![]()
Dezelfde world timer maar toch zo verschillend ![]()
Dan ook maar een “gezinsfoto”. ![]()
Een (business) dress, en dressy sport / (business)casual set. Dan wellicht op termijn nog een Tetra erbij als “pure” dresser, maar dat ga ik eens laten bezinken.
Crosspost, maar op de band zoals ik de “gewone” Tangente Nachtblau op de Nomos site zag is dit toch veel mooier dan de, overigens qua draagcomfort en kwaliteit niks mee mee zijnde, originele band.
Het kleine accentje “Neomatik” en deze band maken het een absolute beauty. En het nachtblau komt beter tot zijn recht. Vind ik dan hè. ![]()
Heeft al iemand een van de club modellen met de kortere lugs in handen gehad? Ik zit met meer dan een schuin oog te kijken naar de 701.1. Die heeft volgens de website van Nomos al de kortere lugs, net als de olijfgroene en roze variant.
De olijfgroene met kortere lugs verwacht ik begin volgende week. Onderweg met fedex.
Ben benieuwd. Heb je ook ervaring met de oudere clubs met langere lugs?
Heel mooi op die suede band ![]()
Kortere lugs? Halleluja!
Ik ook — prachtig!
Bijzonder paar zo — proficiat!
Ik heb nog geen Nomos in mijn bezit maar deze staat al een hele tijd op mijn radar. Gisteren mogen passen. Heel erg mooi, misschien een beetje aan de grote kant voor mijn pols, maar echt heel mooi.
Mijn vorige aanschaf is slechts een tweetal maanden geleden dus ik ga mezelf ertoe zetten een beetje geduld op te brengen.
Ik kan hem van harte aanbevelen. Ontzettend fijn horloge en alles klopt imho.
Hah, gedaan. ![]()