Mooie kleur en maat !
Olijfgroen, prachtig ![]()
Heel tof! Ik blijf die kast van Nomos mooi vinden.
Nice, gefeliciteerd met de Olive. Geniet ervan!
Goedenavond ,
Draagt iemand hier een Nomos Club op originele stalen band?
Twijfel om er eentje op staal te kopen.
Hoe is het draagcomfort en voelt de band solide of juist licht?
En hoe is de kwaliteit vergeleken met andere merken.
Ik hoor graag van jullie
Tim
Ik heb deze band gedragen op mijn club night (38mm). Ik vond het een prettige band, alleen wat krasgevoelig. Omdat ik mijn club verkocht heb staat deze band nog in het lichtblauwe gedeelte te koop.
Bedankt voor je bericht! Ziet er netjes uit, maar als ik het zo op de foto zie lijkt er inderdaad wel een vrij grote ruimte te zitten tussen de lugs en de band. Is dat in het echt ook zo opvallend, of valt het mee om de pols?
Zeker! Kortere lugs zijn heel fijn.
Leuk dat jij er ook een hebt @JoMen. Tot nu toe dacht ik dat ik al een paar jaar de enige op het forum had.
Heerlijk veelzijdig horloge deze.
Ja leuk idd. Zag je al voorbijkomen.
Vandaag de Nomos Club Ace ontvangen die ik had overgenomen van @Sslliikk . Prachtig horloge! Jeroen nog bedankt!
Mooie details op de rotor👌🏼
Vraagje aan iemand die de Nomos Club Campus in 36mm heeft.
Ik heb hem ooit ook gehad met de deployment clasp. Die sluiting beviel echt super goed! Omdat met veel van die clasps wordt het geheel erg dik, maar dat is bij de versie van Nomos dus niet het geval. Ik wil die graag nog kopen voor mijn andere horloges. Alleen ik weet dus niet zeker meer wat de maat is van de gesp. Dat staat ook niet gespecificeerd op de site van Nomos.
De band is 18mm, dat weet ik nog. En het lijkt erop dat de band niet heel veel tapered, dus ik vermoed dat de gesp maat 16mm is, maar dat weet ik dus niet zeker. ![]()
Als je de omschrijvingen en specificaties op de site leest, zijn er blijkbaar twee varianten. De maten staan erbij.