Dat is ook nog steeds wel mijn aanname. Maar ik hoop dat iemand van de Nomos Club Club even z’n schuifmaatje erop wil zetten. ![]()
Wat wel jammer is (en ik hoop niet dat @koetsjh me dat kwalijk neemt want ik heb er zelf ook 1), is dat de Cotes de Genève/ Glashutter Streifen op de rotor dunner zijn dan op het uurwerk en met de dial up niet in lijn lopen met elkaar.
Zeker niet, want het was mij inderdaad ook opgevallen. De striping op de rotor is inderdaad een fractie smaller dan op de plaat.
Ik vind het niet storend, want de rotoer ziet er nog steeds vele malen verfijnder uit dan verschillende andere merken. ![]()
Een verbetering voor de volgende iteratie.
Absoluut niet storend! En mooi dat ze die 3/4 platine die toch wel bij Glashutte hoort hebben geintegreerd in hun eigen uurwerken.
Absoluut
Helemaal super! Dankjewel ![]()
Ziet er duidelijk uit. Dat moet dus 16mm zijn. Dat is wel leuk want daar kunnen zat bandjes op. ![]()
Wow prachtig. Deze had ik laatst om m’n pols in Den Haag en ik was echt verliefd.
Mooie band,welke is dit?
Schitterend! ![]()
De witte staat hier toch nog steeds op het verlanglijstje. Wat vind je van de maat?
Zou deze snel oppikken:
https://www.chrono24.nl/nomos/club-sport-neomatik-weltzeit--id46317677.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR
Die is echt geweldig. Mooiste die ze hebben gemaakt in de limited series.
Bedankt voor de tip, maar ik ga niet meer dan de catalogusprijs betalen voor een gebruikte Nomos. Plus iets houdt me tegen aan die rode bol en de beige cijfers. De Dune vind ik mooier denk ik ![]()
Thanks. ![]()
De maat is ideaal voor mij. Ik heb een pols van 17 a 17.5cm. Hij is ook relatief dun voor een worldtimer, zodat hij goed op de pols ligt.
Prachtig! Ik blijf het knap vinden van Nomos dat ze qua formaat er een soort allemansvriend van hebben kunnen maken.
Mijn pols is 19,5 cm.