Nomos only

Absoluut

1 like

Geen schuifmaat maar wel geodriehoek.

7 likes

Helemaal super! Dankjewel :raised_hands:

Ziet er duidelijk uit. Dat moet dus 16mm zijn. Dat is wel leuk want daar kunnen zat bandjes op. :slight_smile:

3 likes

Missie geslaagd! :ok_hand:

Leuke upgrade voor mijn Studio Underd0g.

11 likes

Wow prachtig. Deze had ik laatst om m’n pols in Den Haag en ik was echt verliefd.

20 likes

Mooie band,welke is dit?

Schitterend! :star_struck:

De witte staat hier toch nog steeds op het verlanglijstje. Wat vind je van de maat?

1 like

Zou deze snel oppikken:

https://www.chrono24.nl/nomos/club-sport-neomatik-weltzeit--id46317677.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR

Die is echt geweldig. Mooiste die ze hebben gemaakt in de limited series.

1 like

Bedankt voor de tip, maar ik ga niet meer dan de catalogusprijs betalen voor een gebruikte Nomos. Plus iets houdt me tegen aan die rode bol en de beige cijfers. De Dune vind ik mooier denk ik :blush:

1 like

Thanks. :smiley:
De maat is ideaal voor mij. Ik heb een pols van 17 a 17.5cm. Hij is ook relatief dun voor een worldtimer, zodat hij goed op de pols ligt.

2 likes

Prachtig! Ik blijf het knap vinden van Nomos dat ze qua formaat er een soort allemansvriend van hebben kunnen maken.

Mijn pols is 19,5 cm.

20 likes

19 likes

:see_no_evil:

35 likes

19 likes

10 likes

Nieuwe Ahoi Neomatik 36mm’s! Heel mooie editie moet ik zeggen. Het zijn dezelfde kleuren als de date versies van een paar jaar terug maar time only en een kleinere diameter. Perfect dus! :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Mooie vereenvoudiging van iets dat al prachtig was!
Laat ik die date versie hebben. Echt fijn horloge. 2e Nomos is nog steeds een optie. Al liggen de prioriteiten momenteel ergens anders.

1 like

Molequin Saffiano Oxford Blue overgenomen op dit forum om mijn 146 wat mooier te maken.

De originele zwarte band vond ik wel erg somber. Begrijp best dat de aandacht dan meer naar het horloge zelf gaat maar dacht het toch beter te kunnen :sunglasses:

11 likes

Die baby blauwe is fraai zeg.

Ik heb afgelopen najaar getracht via zo’n Duitse doorverkoper op Chrono, een Ahoi Atlantik in 36 te kopen. Hele goede prijs, maar na een paar weken bleek toch het horloge niet leverbaar… prutsers.
Eens gaat er wel een komen in 36mm. De Ahoi lijn past goed bij me vind ik.

1 like