Staat hem fraai ![]()
Ja, dat heb je wel vaker met die dozenschuivers. Als het niet op voorraad is, is het delicaat. Maar goed, voor hetzelfde geld gaat het wel goed. Grote kortingen op een Nomos is niet zo evident (hier in België althans niet), dus ik denk dat de AD’s niet altijd kunnen leveren voor de prijs die ze proberen te verkrijgen.
Als ik geen 35mm Tangente had, zou ik die blauwe ook wel overwegen. De maat is perfect en dat kleurtje zou het goed doen voor de zomer ![]()
Goedemorgen,
Met het warme weer toch beter zo’n Nomos stalen band.
Lekkere retro vibes. En draagt ook nog eens lekker.
Mocht iemand geinspireerd worden door deze mooie foto, ik heb nog zo’n band te koop staan in het lichtblauwe gedeelte.
Even de blits maken met mijn Ahoi 36. De stoffen band vind ik wat saai, maar met dit weer heerlijk op de pols
Heel cool.
Als je er van af wilt ![]()
![]()
Dan laat ik het je weten! Maar ik ben er op dit moment heel blij mee en verwacht niet dat dat snel overgaat ![]()
Geniet er van ![]()
![]()
Even pluggen hier, ik wil terug bij team Nomos ![]()
![]()
Op marktplaats staat er nog 1. Vraagprijs 800, ophalen tegen Duitse grens….
Ik heb een Ace.
Weinig gedragen en voor € 800,— mag je het hebben.
Nomos liefhebbers, hebben jullie goede tips voor me. waar kan ik het beste Nomos horloges zien / passen en kopen? Ik heb interesse in een club neomatic petrol, maar vind direct via Nomos bestellen best een groot risico zonder eerst te passen. Daarbij, misschien is een ander model op de pols ineens een betere match. Kortom, wat zijn de juiste adressen?
Steltman in Den Haag heeft eea op voorraad en volgens mij kan je altijd vooruit bellen als je iets wilt zien en dan halen ze het naar de winkel.
Op de nomos-site is er een dealer-locator. Alleen staat Steltman daar niet meer op??? Heeft wel het nodige op voorraad.