Dan laat ik het je weten! Maar ik ben er op dit moment heel blij mee en verwacht niet dat dat snel overgaat ![]()
Geniet er van ![]()
![]()
Even pluggen hier, ik wil terug bij team Nomos ![]()
![]()
Op marktplaats staat er nog 1. Vraagprijs 800, ophalen tegen Duitse grens….
Ik heb een Ace.
Weinig gedragen en voor € 800,— mag je het hebben.
Nomos liefhebbers, hebben jullie goede tips voor me. waar kan ik het beste Nomos horloges zien / passen en kopen? Ik heb interesse in een club neomatic petrol, maar vind direct via Nomos bestellen best een groot risico zonder eerst te passen. Daarbij, misschien is een ander model op de pols ineens een betere match. Kortom, wat zijn de juiste adressen?
Steltman in Den Haag heeft eea op voorraad en volgens mij kan je altijd vooruit bellen als je iets wilt zien en dan halen ze het naar de winkel.
Op de nomos-site is er een dealer-locator. Alleen staat Steltman daar niet meer op??? Heeft wel het nodige op voorraad.
Fijn adres idd. Laag drempelig, vriendelijke mensen.
Steltman weet ik te vinden, wist niet dat ze evt modellen naar de winkel kunnen halen, goede tip! Ik ga ze bellen. (Vond aantal modellen dat ze volgens website op voorraad hebben erg minimaal)
Ik heb goede ervaringen met Van Bruggen, dealer van Nomos in Utrecht. Peter van Bruggen is goudsmid en horloge enthousiasteling. En ACE in Amsterdam heeft ook veel modellen inclusief een paar special editions.
En ik sluit me aan bij de tip om gewoon op de site te zoeken naar de (schaarse) dealers in de buurt.
Top, ik kom veel in Utrecht. Dan ga ik daar zeker langs
Ace in Amsterdam. Hele fijne familiezaak.