Nomos only

Oef dat staat wel heel mooi :smiling_face_with_three_hearts:

Nomos Club ftw! Ik mis mijn Neomatik soms nog wel eens :blush:

2 likes

Ja lekker kleurtje blauw/paars is het. Aha ik wist niet dat je je Nomos weg had gedaan. Een Nomos past eigenlijk in iedere collectie :grin:

1 like

Ik heb nog een Tangente, dus ik zit niet zonder. Maar ik heb nog een Club Neomatik gehad een jaar of 3 geleden :blush:

20 likes

Erg mooi! Die petrol heeft ook mijn voorkeur. Waar heb je ze gepast?

Juweliershuis Aalbers in Velp ( tegen Arnhem aan)

1 like

Bijna verkocht maar op het laatste moment gelukkig toch spijt. Nu een weekendje mee naar Zeeland. Hij draagt combineert heel goed met een zonnetje.

20 likes

Prima zaak waren het niet dat ze voor mij als Nijmegenaar ietsje te veel link met Vitesse hebben😜.

Leuk dat je de Tangente nog hebt! Die Neomatik ziet er ook wel heel tof uit. Welke kleur was het? Lijkt wel grijs/zwart. Dat zou ook een perfect vakantiehorloge zijn.

1 like

Eens. Maar het moet maar

1 like

Dat was Atlantik blue denk ik. Het mocht eigenlijk nog wat feller geweest zijn voor een vakantiehorloge, maar het was een mooie allrounder. :blush:

Jammer dat ze niet meer kleurtjes doen met de Neomatiks ipv enkel in de Campus reeks. Maar de neomatiks zijn vervangen door de Club Sport met de sunburst platen, dat is helaas minder mijn smaak :cry:

1 like

Ik ben ook niet meer zo van de sunburst dials. Behalve bij de SJE093, daar hoort het gewoon op. :smile:

Nu vind ik de kleurtjes bij de 175 jaar limited van de Tangente wel erg tof! Super veel leuke varianten. Deze bijvoorbeeld, die zou ik best graag willen hebben.

1 like

Sorry voor de spam, maar ik vind het zo’n lekker horloge :laughing:

16 likes

Erg mooi inderdaad👌

1 like

Terecht hij is ook mooi

1 like

Ja die reeks is echt heerlijk. Bij de Ahoi zitten er ook een paar leuke modellen, maar die overlappen allemaal teveel met mijn Tangente vind ik :blush:

We begrijpen elkaar! :facepunch:

1 like

Ja ik zit er nu weer naar te kijken. Zitten echt leuke modellen tussen. :grin:

Zijn er eigenlijk HF’ers met een “Tangente175 Years Watchmaking Glashütte series”?

9 likes

“Hallo. Wij zijn Nomos’ designers. Wij konden niet kiezen, dus doe het zelf maar. Doei!”

1 like

16 likes

12 likes

11 likes