Bijna verkocht maar op het laatste moment gelukkig toch spijt. Nu een weekendje mee naar Zeeland. Hij draagt combineert heel goed met een zonnetje.
Prima zaak waren het niet dat ze voor mij als Nijmegenaar ietsje te veel link met Vitesse hebben😜.
Leuk dat je de Tangente nog hebt! Die Neomatik ziet er ook wel heel tof uit. Welke kleur was het? Lijkt wel grijs/zwart. Dat zou ook een perfect vakantiehorloge zijn.
Eens. Maar het moet maar
Dat was Atlantik blue denk ik. Het mocht eigenlijk nog wat feller geweest zijn voor een vakantiehorloge, maar het was een mooie allrounder. ![]()
Jammer dat ze niet meer kleurtjes doen met de Neomatiks ipv enkel in de Campus reeks. Maar de neomatiks zijn vervangen door de Club Sport met de sunburst platen, dat is helaas minder mijn smaak ![]()
Ik ben ook niet meer zo van de sunburst dials. Behalve bij de SJE093, daar hoort het gewoon op. ![]()
Nu vind ik de kleurtjes bij de 175 jaar limited van de Tangente wel erg tof! Super veel leuke varianten. Deze bijvoorbeeld, die zou ik best graag willen hebben.
Erg mooi inderdaad👌
Terecht hij is ook mooi
Ja die reeks is echt heerlijk. Bij de Ahoi zitten er ook een paar leuke modellen, maar die overlappen allemaal teveel met mijn Tangente vind ik ![]()
We begrijpen elkaar! ![]()
Ja ik zit er nu weer naar te kijken. Zitten echt leuke modellen tussen. ![]()
Zijn er eigenlijk HF’ers met een “Tangente175 Years Watchmaking Glashütte series”?
“Hallo. Wij zijn Nomos’ designers. Wij konden niet kiezen, dus doe het zelf maar. Doei!”
Deze ken ik niet @Tobias. Is dit een geheel zwarte kast? Oogt als een special niet reguliere uitvoering. Do tell.