Nomos only

Ik ben ook niet meer zo van de sunburst dials. Behalve bij de SJE093, daar hoort het gewoon op. :smile:

Nu vind ik de kleurtjes bij de 175 jaar limited van de Tangente wel erg tof! Super veel leuke varianten. Deze bijvoorbeeld, die zou ik best graag willen hebben.

1 like

Sorry voor de spam, maar ik vind het zo’n lekker horloge :laughing:

16 likes

Erg mooi inderdaad👌

1 like

Terecht hij is ook mooi

1 like

Ja die reeks is echt heerlijk. Bij de Ahoi zitten er ook een paar leuke modellen, maar die overlappen allemaal teveel met mijn Tangente vind ik :blush:

We begrijpen elkaar! :facepunch:

1 like

Ja ik zit er nu weer naar te kijken. Zitten echt leuke modellen tussen. :grin:

Zijn er eigenlijk HF’ers met een “Tangente175 Years Watchmaking Glashütte series”?

9 likes

“Hallo. Wij zijn Nomos’ designers. Wij konden niet kiezen, dus doe het zelf maar. Doei!”

1 like

16 likes

12 likes

11 likes

11 likes

17 likes

13 likes

Deze ken ik niet @Tobias. Is dit een geheel zwarte kast? Oogt als een special niet reguliere uitvoering. Do tell.

1 like

Dit is inderdaad een Tangomat met een zwarte coating over de hele kast. Het beteft een kort lopende serie van Norma versies uit 2010 van de Tangomat, Tangente en Tetra. Coating is destijds door Sinn verzorgd.

wts-nomos-tangente-35-norma-dlc-case-ref-129-v0-4dfonc86mi5f1

10 likes

Nooit geweten. Wel een gave uitvoering zo.
Dank voor je reactie. Weer wat geleerd.

1 like

Leuk om dat soort details te lezen! :smiley:

Doet me denken aan de PVD-coating van Squale in de jaren 70/80. Vrijwel de helft van de duikhorloges had de zwarte coating en die zou zijn uitgevoerd door de Italiaanse fabrikant ‘Beretta’ :gun:

1 like

We naderen het eind van de zomer dus de Ahoi mag weer op zijn mooie leren bandje

10 likes

Wat interessant! Ik heb aardig wat Nomos modellen gezien, maar dit is voor mij helemaal nieuw. Gaaf hoor :black_heart::white_heart:

1 like

6 likes