Nomos only

Thanks Anthony :facepunch:

1 like

Heel mooi.
Ik loop al jaren op een tetra te azen, maar vond irl de kast wat tegenvallen.
Kan je daarvan eens wat foto’s posten? Ik hoop mijn mening te herzien.

1 like

Bedankt, extra foto’s van de kast volgen later. Het is idd zo dat de kast niet zo scherp is als pakweg een zenith, ja kan ze qua prijs dan ook niet vergelijken.

Ah top. Die overweeg ik ook voor deze vriend…

Twijfel alleen nog tussen grijs en blauw.

Ben heel benieuwd wat je daar dan precies mee bedoelt? Hoeken minder scherp of de bollingen minder aangezet?

11 likes

21 likes

17 likes

Iemand ervaring met de nomos vouwsluiting?

12 likes

Ja prima vouwsluiting.

1 like

Ik vind Nomos kasten ook vaak een tikje “zacht”, met name dan de Campus en de Tetra. Overgangen van verschillende vlakken niet erg scherp, geen afwisselende afwerking. Komt soms wat overgepolijst over vind ik. Zelfde “probleem” waar de Longines Master Collection mee zit overigens. Dat gezegd zijnde komt er nog wel eens een Campus in de collectie, voor de prijs is de kast nog aanvaardbaar.

Exact dat. Zacht en weinig consistent / scherp / accuraat in de afwerking, was mijn indruk.

Deze onderweg net overgenomen van Chris hier op het forum. Al twee keer een Nomos gehad en weer doorgeschoven maar het blijft toch trekken.

20 likes

23 likes

21 likes

18 likes

16 likes

11 likes

10 likes

12 likes

21 likes

Kom niet zoveel plaatjes tegen van de Club op staal. Bij deze. Erg blij nog steeds met de Club Campus Night op deze originele Nomos band.

15 likes