Nomos only

Nee hoor, geen brainwash. Maar er zitten nieuwe zaken in het vat en dan wordt het teveel. Ze moeten wel gedragen worden.

2 likes

Het is inderdaad jammer als je stukken liggen te verstoffen. En als deze moet wijken voor een vintage JLC of Zenith zou ik het ook wel weten :wink:

Succes met de verkoop!

2 likes

Kan het nietā€¦uit de verkoop gehaald. :smile:

4 likes

Jammer, wilde net een bod doen!!

3 likes

:grin: Makkelijk pratenā€¦

2 likes

Toch even twijfelen of niet??

:wink:

2 likes

Heus niet!

:stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ik vind het een mooi horloge!
Als die kan blijven naast een mooie vintage Zenith dan zou ik hem ook houden. :+1:

1 like

Dat kan. Ik wil alleen niet teveel hebben omdat ik dan sommige horloges weinig draag. Dacht dat dit een kandidaat was om uit te dunnen. Maar kan geloof ik niet zonder. Veel perfecter wordt een horloge qua design eigenlijk niet.

1 like

Als je wil kan ik je wel een PB sturen met enkele punten. Wellicht dat dan de keuze makkelijker is. :wink:

2 likes

Doe eensā€¦ben benieuwd

2 likes

Ahā€¦ Nog even en de titel van verkooptopic gaat van ā€œniet meerā€ naar ā€œtoch weerā€

1 like

Done :+1:

Gelijk alvast mijn bod aangepast naar beneden. :yum:

2 likes

Niks boefje. Als je de nieuwprijs biedt misschien. Dan pik ik hem volgende week weer ergens opnieuw op.

1 like

Doe dat gewoon even hier wil je, dan hebben wij er ook nog wat aan :wink:

1 like

Maak je geen zorgen, was enkel onzinnig geneuzel. Het is een erg mooi horloge en snap dat die binnen de collectie blijft!

3 likes

Ja na 4 dagen ā€œroadtripā€ is mij nog duidelijker geworden dat Tom wel een Nomos type is en geen Breitling of Hublot type (voor zover types bestaan) ā€¦

2 likes

Flink! En nu niet meer doen he :smile:
Nomos blijft toch een eigenzinnig en daardoor prachtig merk vindkā€¦ en horloges verkopen hier toch voor geen meter meer :see_no_evil:

2 likes

Nomos mailā€¦ Grand Prix dā€™Horlogerie de GenĆØve (GPHG) voor de Tangente Update.

2 likes

Orion 35mm. Nu al een geweldige klassieker wat mij betreft.

12 likes