Nomos only

Gaaf ! Ook gefeliciteerd!

Dankjewel ! Vind de combi ook geslaagd

1 like

Tof setje hoor!

36mm? Blijf de 708 heel erg gaaf vinden

1 like

Dit is de 38,5mm op 17,5cm pols

1 like

Prachtig :heart_eyes: zat eerst naar de absolute grey te kijken, maar deze kleurstelling is misschien nog wel mooier.

En om de pols. Bijzonder leuk ding.

Zoals gewoonlijk bij Nomos, maximale lol voor je geld. Blijft toch mooi dat zo’n klein, onafhankelijk merk zulke leuke dingen doet voor vriendelijke prijzen.

En dan een leuke samenwerking met Ace in gelimiteerde oplage. Ik vind het mooi.

32 likes

Erg geslaagd model!

Ik had er vorige week al op het forum over geschreven, hieronder mijn recente aanwinst. In het echt zo veel mooier dan op foto’s (vooral die op de site van Nomos zelf)

22 likes

95/100

18 likes

Hier valt dat gat tussen de lugs wel erg op.

Dat houdt mij tegen. Verder een erg vet horloge!

1 like

In werkelijkheid, omdat het een wat kleiner horloge is, valt dat wel mee. Misschien dat met een Nato het minder opvalt

Als ik DHL mag geloven ga ik morgen mijn Future Orange Nomos Club 38.5 aanpakken! Ik kan bijna niet wachten. Bereid je voor op een bombardement van foto’s!:grin::grin:

2 likes

Wauw. Dibs. Zit ik al heel lang naar te loeren. Deze of een AnOrdain zou zomaar mijn eerste dressy/sportief horloge kunnen zijn. Wat is jouw polsmaat?

Mijn pols is zo’n 17cm denk ik.

1 like

Ah oke. De lug to lug valt ook wel mee en het gat lossen we wel op met een elastiekje van Erika :grin:

1 like

Daar gaan we dan:

23 likes

Hier nog een Ace clubje!

18 likes

Vandaag ontvangen, erg blij mee!

11 likes

Wat voor bandje moet hier op? (er is ook een originele stalenband van nomos in aantocht)

  • Lichtblauw perlon
  • Lichtblauw grained leer
  • Beige grained leer
  • Witte tropic
  • Anders namelijk…

0 stemmers

Anders:

Doe eens gek.

6 likes