Nomos only

Nogal. En 36mm. En volledig gepolijst. Weinig toolwatch aan. Best zuur.

Maar goed. Ik vind 'm leuk.

Schitterend

Ja, erg leuk horloge. Bevalt mij ook heel goed. Nu op oranje nato. In afwachting van een grijs velours bandje van Nomos.

6 likes

En op de lichtgrijze velours band.

9 likes

Vanochtend gepresenteerd, de nieuwe Club Sport met een nieuwe stalen band :heart_eyes:

20 likes

Super mooi, met 42mm wel behoorlijk fors. Deze in 38mm zou echt :heart_eyes: zijn

1 like

Hmmm zou deze band niet passen op een 38mm?

Geen idee, heeft die ook 20mm aanzet?

1 like

Waarom nomos, waarom 42mm met die belachelijk lange lugs :man_shrugging:t3: als die nou eens korter waren was 42mm prima draagbaar geweest maar die lug to lug maakt het onmogelijk. Vind het namelijk prachtige plaat!

2 likes

Zekers!

1 like

mooi horloge, maar veel te groot inderdaad. Zal deels met het uurwerk te maken hebben, maar dan hadden ze de lugs wel in mogen kortenā€¦

1 like

Precies kort de lugs gewoon iets in dat kunnen ze prima hebben ook.

1 like

Lijkt wel een beetje of nomos met Oris heeft lopen batsenā€¦

Hoezo belachelijk lang?
De Club Sport heeft kortere lugs dan de Club automat datum.

Hebben ze dus gedaanā€¦ā€¦

1 like

Je weet hoe lang de lug to lug is op dit nieuwe model? 52mm! Sorry maar dat is echt belachelijk naar mijn mening ik zou ze liever onder de 50mm zien om zo draagbaarder te zijn voor meer mensen.

Ter info

Ik heb de zwarte nu bijna 2 jaar en draagt zeer comfortabel op mā€™n 17,5cm pols

Mijn Info voor de nieuwe club komt rechtstreeks van nomos. Blijft hoe dan ook dat ik vind dat ze te lang zijn, ze creƫren rare leegte bij de band aanzet met de leren banden en dat terwijl ik de horloges dus wel echt mooi vind. Het is zeker geen haat ofzo naar het merk en als het me beetje fatsoenlijk om de pols had gestaan ik er meerdere zou hebben gehad.

Ik snap wel wat je bedoelt, de lange lugs op de club automaat datum was voor mijn ook de reden om hem niet te kopen.
Toen de CS uitkwam heb ik ze naast elkaar vergeleken, en het verschil was zo groot dat ik de knoop heb doorgehakt.
De textiel band van de Ahoi raakt zelfs de kast tussen de lugs, terwijl die bij de Ahoi nog veel lucht had (heeft natuurlijk ook met de plaatsing van ge lug holes te maken).
Als je de CS mooi vindt raad ik aan om live te passen, wie weet valt het meešŸ˜‰
Los van de afmetingen vind ik de CS verreweg de mooiste Club. Dit vanwege de mooie sunburst plaat met goede lume en een effectieve ontspiegeling

1 like