Nomos Orion Weiss; Aanwinst

Heren,

Zoals al gemeld ben ik sinds kort de trotse eigenaar van een Nomos Orion Weiss.
Via het forum ben ik in contact gekomen met Rainer. Hij had een Orion Weiss en was hier bereid afstand van te doen.
Na wat pb-contact snel een afspraak kunnen maken, vrijdag 25 juni. Ik ik alle vroegte in de trein naar Arnhem, waar Rainer werkte. Gezellig in de koffiehoek een tijd gepraat over horloges, het forum, u kent het wel. Het horloge was echt prachtig, in zeer goede staat ook. Ook nog even met zijn PP 5450 in de hand gezeten, prachtig horloge.
Uiteraard ja gezegd en dolgelukkig terug in de trein. Heb niks van de omgeving meegekregen, kon mijn ogen maar richten naar een ding :wink:

Inmiddels, naast het zwarte en donkerbruine cordovan paardenleer bandje, ook nog bij uhrenarmband-versand een tweetal goedkope bandjes voor de afwisseling gekocht. Omdat het horloge zo fantastisch simplistisch is past er m.i. veel op.

Hier een aantal foto’s, de kwantiteit probeert de kwaliteit een beetje goed te maken.


Heerlijk dun

Zalm:

Struisvogel, zonder ‘noppen’:

Ik ben er nog steeds ontzettend gelukkig mee, echt een horloge dat ik heel lang zal blijven dragen.

Rainer, hartstikke bedankt voor het aanbod en het leuke contact (tu)

Bedankt voor het kijken!

Mooi horloge. En echt iets wat jou aanspreekt. Ik zou bijna zeggen een echt Krentenbol horloge maar Nomos klinkt natuurlijk veel beter. :wink: Heel veel draagplezier.

Proficiat! Leuk horloge om met bandjes mee te spelen! Geeft em telkens een andere uitstraling.

Heel mooi! Door die witte wijzerplaat kun je volgens mij met iedere kleur band combineren.

Geniet ervan,

Eric

Super uitstraling (tu)

:~

wat 'n mooi horloge, pure eenvoud. (tu)
veel plezier ermee.

Erg mooi horloge, en zoals je zelf ook al zei kun je hem lekker combineren met allemaal bandjes (tu)
Veel draagplezier gewenst.

Mooi horloge van een prachtmerk! Maar de zwarte Cordovan blijft imo toch DE Band.:wink:

mooi horloge zeg!

prachtig!!
(met zalm?)…:?

zo simpel, maar mooi!

Fraai en tot nu toe zijn alle bandencombinaties geslaagd.

Sehr Schön! Gefeliciteerd met deze eenvoudige en daardoor prachtige aanwinst :~

De mooiste NOMOS, naar mijn idee.

Wat een prachtige klok, schittert door zijn eenvoud.

Allen hartelijk bedankt voor de leuke reacties (tu)

dreski Schreef:

Mooi horloge. En echt iets wat jou aanspreekt. Ik
zou bijna zeggen een echt Krentenbol horloge maar
Nomos klinkt natuurlijk veel beter. :wink: Heel veel
draagplezier.

Haha leuke André, bedankt!

Erg mooi.
Vooral met de bruine band vind ik 'm zeer geslaagd.

Van harte met deze prachtige klok.

Ook nog een +1 van mij!

Prachtig horloge, zeker op de bruine band (tu)
Alleen jammer dat je het uurwerk niet kan zien (persoonlijke tik). Bestaat hier ook een na te bestellen glasbodem voor?

Heel veel plezier ermee,

Martin